کد خبر : 1600921 | 07 فروردين 1398 ساعت 13:55 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

برایم مهم نیست داور بازی چه کسی است

برانکو: هیج داربی ای نمی تواند بد باشد

سرمربی پرسپولیس در آستانه دربی در جمع خبرنگاران به شرایط تیمش و اعلام نام داور این بازی به توضیح پرداخت.

برانکو: هیج داربی ای نمی تواند بد باشد

به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ در فاصله سه روز مانده به دربی از آمادگی بازیکنانش تمجید کرد و در خصوص آخرین وضعیت آنها به صحبت پرداخت.

 

وی درباره شرایط بازیکنانش گفت: همیشه وقتی بحث داربی مطرح است وضعیت خیلی خوب است. به جز انصاری و مصلح بقیه بازیکنان سالم هستند. البته هنوز روی ماهینی نمی‌توانیم به عنوان بازیکن تیم اول حساب کنیم اما جای خوشحالی دارد که تمریناتش را با تیم اصلی شروع کرده است. همه از اولین بازی در سال جدید شاد و خوشحال هستیم. در بازی‌های از داربی، قشنگ‌تر و بهتر وجود ندارد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب اشکان خورشیدی برای دربی روز دهم فروردین گفت: برای من اصلاً مهم نیست که چه کسی می‌خواهد داوری کند. فقط بازیکنان برای من مهم هستند. همه بازیکنان من هم جوانمردی خودشان را در بازی‌ها نشان داده‌اند. این‌ها از همه برای من مهم‌تر هستند. همه اینجا هستیم تا به آن‌ها کمک کنیم. درباره داوری نمی‌خواهم نظر بدهم. اصلاً برای من مهم نیست که چه کسی داوری کند.

 

وی درباره پیش‌بینی‌اش از دربی پیش رو و اینکه آیا این دیدار هیجان انگیز و پرگل خواهد بود یا خیر گفت: فکر می‌کنید نتیجه باید ۸ بر ۶ تمام شود؟ من که نمی‌فهمم شما چه می‌گوئید. داربی همیشه نتیجه‌اش نامعلوم است. همه می‌دانیم که چقدر داربی برای ما مهم است. هیچ داربی‌ای نمی‌تواند بد باشد. هم ما و هم استقلال خودمان را آماده می‌کنیم تا بهترین بازی‌مان را ارائه بدهیم. خیلی وقت است که این اتفاق نیافتاده است که ما در صدر باشیم و استقلال در رده دوم و هر دو در داربی برای صدر جدول بجنگیم. این اولین بار است. بعد از بازی سپاهان و ذوب‌آهن ما در حال حاضر در صدر هستیم. از اول فصل هم گفتیم که لیگ واقعاً نامعلوم خواهد بود. همین مساله بزرگ‌ترین برد برای فوتبال ایران، هواداران و بازیکنان است.

 

برانکو درباره شرایط حریف و اینکه استقلال نیز طی هفته‌های اخیر عملکرد موفقی داشته گفت: استقلال واقعاً تیم خیلی خوبی است و مربی باتجربه‌ای دارد که قهرمانی هم داشته است. انتظار یک بازی خیلی جالب را دارم. آن چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که ورزشگاه پر خواهد بود.

 

وی با رد بازی محتاط تیمش مقابل استقلال برای اینکه صدر جدول را از دست ندهند گفت: نه این احتمال وجود ندارد. پرسپولیس همیشه هم مقابل استقلال، تراکتورسازی، السد و کاشیما برای برد به میدان می‌رود. می‌دانیم که کار ساده نیست و همیشه برد به دست نمی‌آید و اگر تیم حریف با کیفیت‌تر باشد بازی را می‌بازیم. به خاطر همین فوتبال جذاب است اما پرسپولیس همیشه به دنبال برد خواهد بود.

دیدگاه‌ها