کد خبر : 1600924 | 07 فروردين 1398 ساعت 13:56 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

چیزی در نساجی تغییر نکرده است

جلالی: به مردم آسیب دیده مازندران متعهدیم

سرمربی نساجی فردا اولین بازی سال تیمش را مقابل سایپا برگزار می کند.

جلالی: به مردم آسیب دیده مازندران متعهدیم

به گزارش "ورزش سه"، جلالی حرفهایش را با عرض تسلیت به مردم حادثه دیده سیل های اخبر آغاز کرد:


* سال نو را به همه تبریک می‌گویم و همچنین عرض تسلیت دارم به همه کسانی که در حوادث اخیر آسیب دیدند. در مورد دیدار مقابل سایپا هم باید بگویم با وجود مشکلاتی که داریم، خودمان را متعهد می‌دانیم که بازی باانگیزه‌ای انجام دهیم تا کمی از رنج‌های مردم استان مازندران کم و آنها را خوشحال کنیم. همین مسئله یک انگیزه مضاعف به بازیکنان ما داده است.

 

 * شرایط زمین ورزشگاه شهرقدس ؟ با توجه به بارش‌های روزهای اخیر احتمالاً زمین گل‌آلود خواهد بود. البته این شرایط برای هر دو تیم است.

 

* شرایط مدیریتی نساجی؟ چیزی نسبت به گذشته تغییر نکرده است، اما بازیکنان ما به خاطر رنج‌هایی که مردم استان و هواداران نساجی در حادثه سیل کشیده‌اند به دنبال خوشحال کردن آنها هستند و می‌خواهند از این راه مردم را خوشحال کنند.اما چیزی در تیم و اطرافش تغییر نکرده است.

 

آینده نساجی با وضعیت فعلی؟  مسئولان استان موضوعات مهم‌تری با توجه به حادثه اخیر پیش رو دارند و نمی‌توان در این شرایط توقع خاصی از آنها داشت، اما تحمل این وضعیت برای ما هم خیلی سخت است. من سعی کرده‌ام بازیکنان را به لحاظ انگیزشی و روحی به سطح خوبی برسانم تا بازی خوبی را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها