کد خبر : 1600925 | 07 فروردين 1398 ساعت 14:09 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: قبل از این فیلم، تختی را درست نمی شناختم

بازیگر نوجوانی تختی و رویاهای بزرگ در کشتی و سینما

کشتی گیری که نقش تختی را بازی کرده، می گوید هنوز هم اولویتش کشتی است، اما به حضور مجدد در سینما هم فکر می کند.

بازیگر نوجوانی تختی و رویاهای بزرگ در کشتی و سینما

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا گودرزی که بعد از کش و قوس های فراوان به واسطه شبیه بودن چهره اش به جهان پهلوان تختی، نقش نوجوانی او را در فیلم تختی بازی کرد، این روزها علاوه بر دغدغه هایی که در دنیای کشتی دارد، در سینما هم صاحب دغدغه هایی شده است.


این کشتی گیر پاکدشتی که نقش نوجوانی تختی را در این فیلم ایفا کرده و اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر گذاشته، به خاطر بازی در همین فیلم انتخابی تیم ملی را از دست داد و حالا با دستور معاون وزیر ورزش بار دیگر این شانس را پیدا کرده به ترکیب تیم ملی بعد از حضور در انتخابی راه پیدا کند.


در ایام نوروز و در حالی که فیلم تختی در سینماهای سراسر کشور اکران شده، به سراغ علیرضا گودرزی رفتیم که در رده نوجوانان و جوانان کشتی آسیا و جهان دارای عنوان است.

 

1393158

 


در ادامه مشروح صحبت های بازیگر نقش تختی را در گفت و گو با "ورزش سه" می خوانید.


تختی با همه ورزشکاران تاریخ متفاوت است
تختی فردی بوده که زندگی متفاوت با همه ورزشکاران نسل قدیم و فعلی داشته و در زندگی اش دائما در حال بخشندگی به مردم بوده است. همین است که بعد از 50 سال هنوز هم یاد و خاطره تختی زنده است و مردم او را از خیلی از ورزشکاران بیشتر می شناسند. تختی واقعا خصوصیات اخلاقی ویژه ای به عنوان یک ورزشکار داشته که با تماشای فیلم تختی فکر می کنم همه بتوانند آن را لمس کنند.


قبل از این فیلم، تختی را درست نمی شناختم
قطعا مردم، کشتی گیران و حتی کسانی که عاشق تختی هستند، خیلی از مسائل را درباره زندگی او نمی دانند. با دیدن این فیلم همه زوایای زندگی تختی برای مردم روشن می شود. به همین خاطر به نظرم بد نیست همه کسانی که تختی را می شناسند، یک بار این فیلم را تماشا کنند. حتی خود من قبل از اینکه این نقش را بازی کنم، خیلی چیزها را درباره تختی نمی دانستم.

 

1393157

 


درخواستی باشد، بازهم فیلم بازی می کنم
هم در جشنواره و هم در این چند روز که فیلم تختی در سینماها اکران شده، کسانی که فیلم را دیده اند، به من گفتند خوب بازی کردی. خیلی ها مرا تشویق کردند که بازیگری را ادامه دهم. اولویت من کشتی است، امااگر درخواستی برای بازیگری هم باشد، استقبال می کنم. به هر حال فعلا که این فیلم تازه اکران شده و من هم خودم را برای مسابقات پیش رو آماده می کنم.


همه گفتند خیلی شبیه تختی شدی
انتخاب من به عنوان بازیگر دوران نوجوانی تختی به خاطر شباهت چهره ام بود. همه در این مدت گفتند که خیلی شبیه تختی شده بودم و نشنیدم کسی گفته باشد گریم خوبی روی صورت من نشده یا انتخاب من اشتباه بوده است. با این حال برای خود من بیشتر از اینکه از نظر ظاهری شبیه تختی شده باشم، بازی کردن این نقش مهم بود. امیدوارم توانسته باشم خوب نقش تختی را بازی کنم.


می گویند کی می توانیم فیلم را دانلود کنیم؟!
شنیدم که این روزها استقبال خیلی خوبی از فیلم نشده و از این اتفاق ناراحتم. البته مردم ما بیشتر ترجیح می دهند فیلم های کمدی نگاه کنند. اگر چنین فیلمی که یک اسطوره را به نمایش درآورده، با استقبال خوبی مواجه نشود، دیگر انگیزه ای برای سرمایه گذاری روی چنین کارهایی وجود نخواهد داشت. متاسفانه می شنوم برخی می گویند چه زمانی فیلم از پرده سینما پایین می آید تا بتوانیم آن را دانلود کنیم!

 

1393159


کشتی گیران از فیلم تعریف می کردند
دیروز برخی از کشتی گیران و اعضای کادرفنی تیم ملی به تماشای فیلم رفته بودند. از آنها خیلی ممنونم چون از فیلم تعریف و تمجید می کردند و گفتند هر طوری بتوانند کمک می کنند تا مردم برای تماشای این فیلم به سینماها بروند. با کشتی گیران که صحبت می کردم، می گفتند فیلم خوبی شده و کاملا راضی بودند.


به خاطر یک فیلم کشتی را رها نکردم
من به خاطر بازی کردن در فیلم تختی در انتخابی تیم ملی شرکت نکردم. من در وزن 57 کیلوگرم کشتی می گیرم و انگیزه های زیادی دارم تا بتوانم دوبنده تیم ملی بزرگسالان را در رقابت های آسیایی وجهانی بر تن کنم. آقای داورزنی لطف کردند و از فدراسیون خواستند که من در انتخابی نهایی شرکت کنم. فدراسیون هم این موضوع را قبول کرده و فکر می کنم باید یکی، 2 ماه دیگر در انتخابی کشتی بگیرم. اینطور نیست که من به خاطر یک فیلم کشتی را رها کرده باشم و قطعا اولویتم کشتی است.

دیدگاه‌ها