کد خبر : 1600955 | 07 فروردين 1398 ساعت 16:41 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر نام بردن از زلاتان برای پرینس بواتنگ

کوین پرینس بواتنگ، ستاره جدید بارسلونا در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره بهترین فوتبالیست دنیا، به جای نام بردن از هم‌تیمی‌اش لیونل مسی، نام زلاتان ابراهیموویچ را به زبان آورد و خبرساز شد.

دردسر نام بردن از زلاتان برای پرینس بواتنگ

به گزارش "ورزش سه"، کوین پرینس بواتنگ، ملی‌پوش سابق غنا و ستاره جدید بارسلونا در دوران حرفه‌ای خود در کنار شماری از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا بازی کرده و معتقد است زلاتان ابراهیموویچ نسبت به بقیه آنها یک سر و گردن بالاتر است. اما این اظهارنظر بواتنگ، با توجه به محبوبیت خارق‌العاده لیونل مسی در کاتالونیا، برای او دردسرساز شده است.

 

1393202

 

ابراهیموویچ و بواتنگ در آث میلان هم‌تیمی بودند و در فصل 2010-2011 این تیم را به قهرمانی سری آ رساندند.

 

1393203

 

کوین پرینس بواتنگ که اخیراً به بارسلونا ملحق شده با شرکت در یک برنامه پرسش و پاسخ که از تلویزیون بارسلونا پخش می‌‌شد در پاسخ به سوالی درباره اینکه بهترین فوتبالیستی که تا کنون در کنارش بازی کرده کیست، بلافاصله جواب داد:" زلاتان ابراهیموویچ". این در حالی است که در کاتالونیا، همه انتظار دارند جواب بازیکنان بارسا به این سوال تنها یک اسم باشد:" لیونل مسی".

 

البته نارضایتی هواداران بارسا از پرینس بواتنگ تنها به این مورد خلاصه نشده و سابقه‌دار است. بواتنگ 32ساله که در ماه ژانویه به صورتی ناگهانی و غیرمنتظره به عنوان یار قرضی به بارسلونا پیوست، در بدو ورودش به این تیم مجبور شد به صراحت هر گونه دلبستگی به رئال مادرید و کریستیانو رونالدو را تکذیب کند تا دل هواداران بارسا را به دست آورد.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها