کد خبر : 1600990 | 07 فروردين 1398 ساعت 21:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدال مرگ و زندگی برای سرخ‌های رشتی برابر آبی‌ها

سپیدرودی‌ها فردا دیدار مرگ و زندگی را برابر پیکان برگزار می‌کنند و به دنبال این هستند تا با پیروزی در بازی شانس بقای خود را افزایش دهند.

جدال مرگ و زندگی برای سرخ‌های رشتی برابر آبی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، سپیدرود دومین دیدار پیاپی خانگی‌اش در نیم فصل دوم را مقابل پیکان انجام می‌دهد و به دنبال این است سرانجام طلسم نتایج تلخ خود را باطل کرده و گام مهمی برای ماندن در لیگ برتر بردارد.


شاگردان نادر دست نشان که سال ۹۷ را با شکست سنگین خانگی مقابل پرسپولیس به پایان رساندند حالا می‌خواهند سال جدید را با شکست پیکان مقابل هواداران خودی جشن بگیرند.

 

البته که کسب این سه امتیاز از نان شب هم برای سپیدرود واجب تر است. آن‌ها اختلافی ۵ امتیازی با نفت مسجدسلیمان در جدول دارند و شاگردان مرزبان این هفته در اصفهان مقابل سپاهان بازی می‌کنند. دیداری سخت که کسب امتیاز از آن دشوار است و سرخ‌های رشتی در صورت برد می‌توانند فاصله را با نفت کم کنند و امیدوار به بازی رو در رو با آن‌ها باشند.

 

سپیدرود در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و نفت مسجدسلیمان هم با ۱۸ امتیاز چهاردهم است و مسابقات حساس پیش رو می‌تواند تیم حاضر در لیگ نوزدهم را مشخص کند. با این تفاوت که نفت اکثر مسابقاتش با تیم‌های مدعی و بالانشین را انجام داده اما سپیدرود هنوز دو مسابقه مهم با استقلال و تراکتورسازی در برنامه دارد.

دیدگاه‌ها