کد خبر : 1601078 | 08 فروردين 1398 ساعت 15:29 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال: مشکلی برای دربی ندارم

در شرایطی که سیدجلال حسینی در شروع تمرینات این تیم دچار آسیب‌دیدگی شده بود، مدعی است برای دربی آمادگی همراهی سرخپوشان را داراست.

سیدجلال: مشکلی برای دربی ندارم

به گزارش “ورزش سه”، سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه و تاثیرگذار سرخپوشان که رهبری خط دفاعی این تیم را برعهده دارد و توانسته عملکرد درخشانی طی دیدارهای اخیر از خود به جا بگذارد، با مصدومیت خود دغدغه بزرگی برای کادرفنی و البته هواداران تیم شکل داد.

 

سیدجلال حسینی اما با بازگشت به تمرینات گروهی از آمادگی خود برای همراهی سرخپوشان در دربی خبر می‌دهد: مشکل خاصی نیست و خوشبختانه اکنون در تمرینات گروهی حضور دارم. برای دربی مشکلی وجود ندارد و می‌توانم در‌ کنار تیم باشم.

 

کاپیتان پرسپولیس با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدیده حوادث اخیر گفت: روزهای خوبی را از نظر روحی پشت سر نگذاشته‌ایم و بروز سیل در شهرهای مختلف و آسیب‌هایی که به وجود آورد نیز غم و تاثر بزرگی برای همگی ما شکل داده است. جا دارد از حمایت مردم این مقطع قدردانی بزرگی داشته باشیم که مثل همیشه منش و بزرگی خود را نشان دادند. جا دارد به خانواده موسوی هم درگذشت فرزند عزیزشان را تسلیت بگویم و واقعا اتفاق تلخی بود که جامعه کشتی و ورزش را داغدار کرد و خودمان را در این غم شریک و سهیم می‌دانیم.

 

مدافع سرخپوشان در پایان درباره دربی گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این بازی دارند. از هواداران می‌خواهیم که با حمایت خود و دوری از حواشی و اتفاقات تلخ باعث شوند بازیکنان با انگیزه و تمرکز بالا در تلاش برای یک بازی زیبا و هیجان انگیز باشند. امیدوارم بتوانیم در پایان بازی هواداران خودمان را راضی کنیم و به نتیجه لازم دست پیدا کنیم. در پایان باز هم از مردم بابت وجدان بیدار و کمک‌های آنها در این مقطع که سیل و اتفاقات طبیعی باعث تلخکامی در ابتدای سال شده، تشکر می‌کنیم و دم همه آنها گرم.

دیدگاه‌ها