کد خبر : 1601088 | 08 فروردين 1398 ساعت 16:36 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

باقری: شرایط خوب نیست اما به دنبال برد هستیم

هافبک تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم هنوز نتوانسته یک جلسه تمرین تاکتیکی انجام دهد.

باقری: شرایط خوب نیست اما به دنبال برد هستیم

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری در حاشیه تمرین استقلال روز پنجشنبه گفت: شرایط تیم آن گونه که باید و شاید نیست زیرا تمرینات خوبی نداشتیم. زمین تمرین مناسبی نداشتیم و هیچ تمرین تاکتیکی انجام ندادیم و چند بازیکن نیز چون به زانو و مچ فشار می آمد، در کار تیمی حضور نداشتند و چند بازیکن اصلی نزد دکتر نوروزی حضور داشتند و در زمین نیز با فیلیپ کار انفرادی می کردند و شرایط ما برای دربی خوب نیست. اینها البته همه بهانه است و ما برای برد می رویم ولی شرایط خوبی نداشتیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای برد به میدان می روید، بیان کرد: همه بازی ها برای برد رفتیم و در زمین این را نشان دادیم. برابر الدحیل نیز به دنبال برد بودیم و امیدوارم این شرایط روی عملکرد ما اثر نگذارند.

باقری در واکنش به این موضوع که پیش بینی شما از نتیجه مسابقه چیست، گفت: ما باید زحمت بکشیم اما نتیجه دست خدا است.

 

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با فتحی درباره زمین صحبت کردید، بیان کرد: ایشان همه تلاش خود را می کنند اما شرایط بارندگی باعث شد تا نتوانند زمین خوب پیدا کنند. ایشان همه تلاش خود را کردند اما بی فایده بوده است.

 

باقری در پایان در واکنش به این سوال که آیا برای این دیدار پاداش برای شما در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بیشتر از پاداش، بحث درباره زمین بود و به پاداش وقت نرسید.

دیدگاه‌ها