کد خبر : 1601105 | 08 فروردين 1398 ساعت 17:32 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازیکنان ما ستاره های لیگ هستند؛

سلیمی: تراکتور مدعی اصلی قهرمانی لیگ است

مدافع جوان تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری می کند که با شرایط خوب حاکم بر این تیم، تراکتور رقبای بالای جدولی خود را از پیش بردارد و عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

سلیمی: تراکتور مدعی اصلی قهرمانی لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتورسازی این فصل یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است. سرخپوشان تبریزی علاوه بر آمار خوب در گلزنی، خط دفاع نسبتا خوب و مستحکمی نیز داشته اند. در قلب دفاع تراکتورسازی، ایمان سلیمی یکی از نفراتی بوده که برای این تیم خوب کار کرده و از بهترین مدافعان این فصل لیگ به شمار می رود. سلیمی در گفت و گویی با ورزش سه پیرامون مسائل مختلف به صحبت پرداخته که آن را می خوانید:

 

آمادگی برای قهرمانی

 اوضاع خوبی داریم و خدا را شکر روی دور نتیجه گیری افتادیم و فاصله‌مان را با صدر جدول به حداقل رساندیم و امیدوارم با ادامه این روند در پایان سال به قهرمانی برسیم.

 

عملکرد شخصی

فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم چرا که هم کادرفنی اعلام رضایت کرده است و هم مردم به من لطف دارند. آماری هم که در خط دفاع به جا گذاشتیم آمار خوبی است و فکر می‌کنم توانستیم انتظارات را برآورده کنیم و امیدوارم در ادامه هم همینطور باشد.

 

هماهنگی‌ با طیبی و فروزان


ما فصل گذشته در پارس جم هم‌تیمی بودیم و اینکه هر 3 به تراکتورسازی آمدیم باعث شد هماهنگی خوبی داشته باشیم و این موضوع خیلی مهمی است که شناخت و درک خوبی از هم داریم. ضمن اینکه حاج‌صفی و اسماعیلی‌فر و همچنین مهدی‌پور و ایمانی هم عملکرد خوبی دارند و این به ما کمک می‌کند تا در مجموع عملکرد دفاعی خوبی از خودمان به جا بگذاریم.

 

کورس داغ بالای جدول

رقابت سختی با 4 تیم دیگر داریم ولی خدا را شکر روی دور نتیجه‌گیری هستیم و بازی‌های 6 امتیازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم که اهمیت زیادی در نتیجه آخر فصل دارد. فکر می‌کنم مدعی اصلی قهرمانی باشیم و با ادامه همین روند می‌توانیم جام قهرمانی را در پایان فصل به هواداران هدیه بدهیم.

 


تیم خوب، بازیکن بزرگ

 تیمی که می‌خواهد نتیجه‌ بگیرد بازیکن خوب نیاز دارد و تراکتور هم تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ لازم دارد. 3 کاپیتان تیم ملی به ما اضافه شدند و بازیکنان خارجی و سایر نفراتی هم که جذب تیم شدند همه از ستاره‌های لیگ برتر هستند و خوشحالم در این مجموعه خوب و حرفه‌ای حضور دارم.

 


 تغییرات زیاد در کادرفنی تراکتورسازی

 متاسفانه این مشکل باعث شد کارمان سخت شود ولی شرایطی بود که پیش آمد و چاره‌ای نبود. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و با هدایت لیکنز به خوبی جلو می‌رویم و دیگر مسائل گذشته را باید فراموش کنیم.

دیدگاه‌ها