کد خبر : 1601118 | 08 فروردين 1398 ساعت 18:43 | 82.3K بازدید | 1 دیدگاه

ماکه له له:

به رونالدینیو گفتم پاهایت را می شکنم!

ستاره فرانسوی سابق رئال و چلسی را یکی از بهترین هافبک دفاعی های تاریخ فوتبال می دانند.

به رونالدینیو گفتم پاهایت را می شکنم!

به گزارش "ورزش سه"، کلود کاکه له له پس از بازی برای مارسی و سلتا راهی رئال شد و در این تیم شهرت جهانی پیدا کرد. فلورنتینو پرز(رئیس رئال) سال 2003 در اقدامی عجیب به ماکه له له اجازه جدایی داد و او به چلسی پیوست و در این تیم نیز روزهای خوبی را پشت سر گذاشت.

ماکه له له زمانی که برای چلسی بازی می کرد، چندین بار برابر بارسا در چمپیونزلیگ به میدان رفت و مامور مهار رونالدینیو بود اما دریبل ها و حرکات تحریک آمیز ستاره برزیلی بعضا باعث خشم او در زمین می شد.

 

 

1393397

 

 

ماکه له له در مصاحبه با رادیو مونته کارلو به ذکر خاطره ای جالب از رونالدینیو پرداخت و گفت:« او مرتب سعی در فریب بازیکنان مقابلش داشت و دریبل های تحقیرآمیزی هم می زد. در یک صحنه به او گفتم سعی کن به صورت عادی دریبل بزنی؛ در غیر این صورت و اگر بخواهی دریبل های پلی استیشنی بزنی، پاهایت را می شکنم و روانه بیمارستانت خواهم کرد. رونالدینیو سپس عذرخواهی کرد و گفت که قصد تحقیر هیچ بازیکنی را ندارم.»

 

ماکه له له در ادامه گفت:« زیدان زمانی که بازی می کرد، یک هنرمند واقعی در زمین بود. هر حرکت او در خدمت تیم و برای طراحی یک حمله بود. رونالدینیو و زیدان در بسیاری موارد شبیه هم بودند تا زمانی که رونالدینیو شروع به زدن آن دریبل ها می کرد.»

 

دیدگاه‌ها