کد خبر : 1601148 | 08 فروردين 1398 ساعت 21:04 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگران آینده تیم هستم

جلالی: مالکان گفتند مثل کوه پشتت هستیم اما...

سرمربی تیم نساجی می‌گوید وضعیت آنطور هم که می‌گویند بد نیست و تنها نگرانی‌اش برای آینده است.

جلالی: مالکان گفتند مثل کوه پشتت هستیم اما...

به گزارش “ورزش سه”، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تساوی بدون گل خارج از خانه تیمش مقابل سایپا گفت: در نیمه دوم بهتر بودیم، اما در طول بازی هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. شاید سختی کار من این است که باید طراوت تیم را حفظ کنم و کسانی که مسئول هستند باید در این راه به من کمک کنند. اگر طراوت تیم را حفظ کنیم می‌توانیم در ادامه راه امتیازات بیشتری کسب کنیم، چون من به این تیم باور دارم. برخی مسائل هم از حیطه و عهده من خارج است. فقط امیدوارم به ما کمک کنند تا تیم با طراوت شود و با نتایجی که کسب می‌کنیم، هواداران را خوشحال کنیم.

 

*باید بازیکنان از نظر ذهنی آماده شوند
من بازیکنانم را خیلی خیلی پیش از این شناختم، اما باید به ظرفیت‌ها و دارایی‌مان نگاه کنیم. برخی مواقع شما نیاز به ارتقای ذهن بازیکن دارید و این خیلی مشکل‌تر از شناسایی مهارت‌های بازیکن است. به همین دلیل می‌گویم من را نباید تنها بگذارند، چون ما بازی قبلی بهتر بازی کردیم. امروز هم نیمه دوم خوب بودیم، اما چرا نباید در نیمه اول خوب باشیم؟ من معتقدم که این تیم می‌تواند بهتر از این شود.

 

*در باشگاه نساجی جز ما و بازیکنان کسی نیست!
سرمربی نساجی درباره اینکه آیا برای قرارداد فصل آینده با مسئولان باشگاه صحبت کرده یا نه، گفت: نه، متأسفانه اینجا اصلاً کسی نیست که بخواهیم راجع‌ به این مسائل با او صحبت کنیم. فقط خودمان هستیم با سرپرستی که کنارمان است کار را پیش می‌بریم. کادرفنی، پزشکی و تدارکات است و کسی نیست که درباره آینده صحبت کنیم. این ناراحت کننده است. البته این را بگویم که از مالکان باشگاه هزینه‌های جاری تیم را می‌گیریم، اما این کامل نیست. تیمی در این سطح به مراقبت‌های بیشتری نیاز دارد. اینها چیزی نیست که اینجا در مورد آن صحبت کنید. وقتی شما در یک تیم لیگ برتری بنا را روی دو ستون بنا کنید، تعادل نیست. تیم ما مجموعاً دو ستون دارد و به نظر من به صورت کلی سبک تیمداری باید در استان‌ها تغییر کند. این مورد را هم به استاندار مازندران گفته‌ام، اما این بحثی نیست که اکنون در مورد آن صحبت کنیم.

 

*مالکان گفتند مثل کوه پشتت هستیم اما...
من صحبت‌هایم را با آقای صنیعی‌فر کرده‌ام. او حتی به من گفت تیم را می‌خواهد بفروشد، اما گفت اگر شما بیایید تا پایان فصل مثل کوه پشت تیم هستم. در جلسه‌ای با آقایان صنیعی‌فر و حدادیان؛ حتی من پس از دو سه روز تمرین با تیم در تمرینات شرکت نکردم، اما آمدند و جلسه گذاشتند و گفتند مثل کوه پشت شما هستیم. تا الان هم فقط این دو نفر کمک کرده و هزینه‌ها را می‌دهند. قراردادها را هم به خوبی پرداخت کرده‌اند و شاید برخی بازیکنان ما 20، 30 درصد دریافتی داشته‌اند و هزینه‌های جاری هم پرداخت می‌شود، اما آینده تیم نگران کننده است. من نگران آینده هستم و سال آینده با این هزینه‌ها چه کسی می‌خواهد از تیم حمایت کند؟ من بیشتر نگران آینده هستم و اینکه چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

دیدگاه‌ها