کد خبر : 1601152 | 08 فروردين 1398 ساعت 21:38 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

این حرف‌ها زیبنده شاگرد منصوریان نیست

پاشایی:مهاجم ذوب‌ پایش را اندازه گلیمش دراز کند

مربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید بازیکنی که هنوز ۴۰ بازی در لیگ برتر انجام نداده، نباید پایش را بیشتر از گلیمش دراز کند.

پاشایی:مهاجم ذوب‌ پایش را اندازه گلیمش دراز کند

حسین پاشایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره صحبت های ارسلان مطهری مهاجم تیم ذوب‌آهن علیه مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم عنوان کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال واقعا متاسفم که یک بازیکن درباره مربی‌اش حرف می‌زند، متاسفانه در فوتبال ما خیلی از حرمت ها از بین رفته. بازیکنی که هنوز جمع مسابقاتی که در تاریخ لیگ برتر ایران فیکس بوده به ۴۰ بازی نمی‌رسد، می‌آید بزرگ‌تر از دهانش حرف می‌زند.

 

وی ادامه داد: ما از دوست قدیمی و خوبم علیرضا منصوریان که مربی او است انتظار داریم جلوی چنین رفتارهایی در تیمش را بگیرد. منصوریان یک مربی اخلاق مدار است که با آقای تارتار هم رابطه خوبی دارد و از رفقای همه ما فوتبالی‌ها است. به همین خاطر نمی‌توانیم قبول کنیم او با شاگردان اینچنینی‌اش برخورد نکند.

 

مربی پارس جنوبی جم همچنین گفت: من قصد صحبت کردن در این خصوص را نداشتم؛ اما وقتی دیدم یک بچه پایش را از گلیمش دراز می‌کند، لازم دانستم این حرفها را بر زبان بیاورم. مهاجم کنونی ذوب‌آهن زمانی که در تیم ما حضور داشت هر دو هفته یکبار مصدوم بود و اصلا قادر نبود که در همه بازی‌ها به میدان برود. در نیم فصل با التماس رضایت نامه اش را گرفت و به تراکتوررفت و دیگر همه‌ می‌دانند که این تیم را هم بدون اینکه گلی به ثمر برساند، ترک کرد. از عمان هم تا جایی که ما می‌دانیم بیرونش انداختند. حالا که بعد از این همه وقت دو گل زده، فکر کرده خبری است.

 

پاشایی در پایان افزود: من به این بازیکن که حتی دلم نمی‌خواهد اسمش را هم بیاورم می‌گویم اگر یکبار دیگر چنین حرفهایی بزند، طور دیگری جوابش را می‌دهیم. از علیرضا منصوریان عزیز هم انتظار دارم جلوی این رفتارهای ناپسند از سوی بازیکن خود را بگیرد.

دیدگاه‌ها