کد خبر : 1601208 | 09 فروردين 1398 ساعت 12:19 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: دربی تهران یک اتفاق بین المللی است

سرمربی استقلال پیش از حضور در نشست خبری به ورزش سه از اهمیت حضور کولینا در تهران و برنامه های استقلال در دربی صحبت کرد.

شفر: دربی تهران یک اتفاق بین المللی است

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال در گفت و گو با ورزش سه درباره دیدار دربی گفت: دربی فقط یک بازی عادی بین دو باشگاه بزرگ نیست و دربی یک اتفاق بین المللی است. حالا که فدراسیون فوتبال آقای کولینا را به عنوان فردی که بارها برترین داور دنیا بوده به این دیدار دعوت کرده، این اتفاق با حضور کولینا تبدیل به یک بازی بزرگ و بین المللی می شود.


وی ادامه داد: کولینا بعد از این دیدار به کشور خود باز می گردد و راجع به دربی، هواداران، تیم ها و داوری بازی صحبت خواهد کرد و همه ما می خواهیم بهترین ارائه و عملکرد را نسبت به فوتبال ایران در یک رویداد جهانی داشته باشیم. ما می خواهیم میزبانی ایرانی ها را نشان دهیم و در عمل ثابت کنیم که چرا ایرانی ها به مهمان نوازی در جهان مشهور هستند.


سرمربی استقلال در پایان صحبت های خود، تصریح کرد: زیبایی و شور و هیجان فوتبالی را در دربی نشان خواهیم داد و می دانیم مسئولیت بزرگی در قبال بازی، هواداران، بازیکنان، کادرفنی هر دو تیم و فدراسیون فوتبال داریم. کولینا تنها فردی در فدراسیون جهانی فوتبال نیست و صحبت های ایشان در کمیته داوران فیفا بسیار اثر گذار است. من می دانم که کولینا به تهران می آیند تا سیستم کمک ویدئویی داوران در ایران راه بیفتد و من می توانم تضمین کنم که بازیکنان استقلال برای یک فوتبال جوانمردانه، احترام گذاشتن به همه حاضران در زمین، عوامل برگزاری و غیره به میدان می روند و قصد داریم یک بازی خوب بر اساس قوانین انجام دهیم.

دیدگاه‌ها