کد خبر : 1601269 | 09 فروردين 1398 ساعت 19:57 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

همه تیم ها را به حرکت خیرخواهانه دعوت می کنم؛

قطبی: در تبریز حس می کنم به خانه خودم آمده ام

سرمربی تیم فولاد با وجود پیروزی مقابل ماشین سازی معتقد است تیمش باید بهتر از اینها بازی کند.

قطبی: در تبریز حس می کنم به خانه خودم آمده ام

به گزارش ورزش سه، افشین قطبی پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: این یک پیروزی مهم برای باشگاه فولاد بود. همان طور که پیش بینی کردیم، بازی خیلی سختی داشتیم. در برف و سرما تمرین کردیم. حتی اگر می خواستید کت و دستکش بپوشید خیلی هوا سرد بود. باید عادت کنیم در هر شرایط سختی بازی کنیم.

 

وی ادامه داد: از نظر من این یکی از بهترین بازی‌های ما نبود. صحنه‌هایی بود که خیلی خوب کار نکردیم و فقط برخی از بازیکنان ما تاثیر گذار بودند. از حرکت ترکیبی به گل رسیدیم در نیمه دوم چند موقعیت داشتیم که می توانستیم به گل دوم برسیم. به باشگاه و بازیکنان تبریک می گویم.  از تبریزی ها نیز به خاطر مهمان نوازی تشکر می کنم. با کادر فنی خودمان صحبت کردم، می خواهیم یک کار فرهنگی برای فوتبال شروع کنیم. از امروز تا آخر فصل می خواهیم به خیریه پول بدهیم تا به دست سیل زدگان برسد. از همه بازیکنان و مربیان می خواهم به ما کمک کنند.

 

وی در ادامه گفت: من همیشه از وقتی که مربی پرسپولیس بودم خاطره خوبی از تبریز داشتم و حس بسیار خوبی از مردم این شهر دارم. آنها برخورد خوبی با ما داشتند و من احساس خوبی به تیم تبریز دارم. همیشه در این شهر پیروز شدم. بازی رفت مقابل تراکتور را اینجا بردیم. احساس می کنم به خانه خودمان آمده‌ایم. این احساس را دوست دارم.

 

1393594


سرمربی فولاد افزود: بازی ‌های خیلی مهم در تبریز انجام دادیم. سال نو را خیلی خوب در اینجا شروع کردیم. ما با انگیزه بالا بازی را آغاز کردیم. فوتبال مثل ریاضی نیست که ۱+۱ برابر با دو باشد. امروز زیاد خوب نبودیم اما توانستیم نتیجه بگیریم. فوتبال عجیب و غریب است.

 

قطبی در بخش دیگری از نشست خبری عنوان کرد: بازی امروز برای هر دو باشگاه بسیار مهم بود چرا که تیم‌ها در میانه جدول نزدیک به هم هستند. ما در اهواز خوب بازی می‌کنیم و این به ما اجازه می‌دهد از میانه جدول جدا شده و به بالای جدول برسیم. امروز دو نیمه متفاوت داشتیم چرا که در نیمه اول جلو افتادیم و حریف می‌خواست جبران کند. ما تنها در یک موقعیت نیاز به واکنش دروازه‌بانمان داشتیم و از شانسمان تمام شوت‌های حریف خارج از چارچوب بود. کسانی که فوتبال را می‌شناسند می‌دانند نمی‌توان نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد. این سومین پیروزی خارج از خانه فولاد در فصل جاری بود.

 

در ادامه سوالی درباره اتلاف وقت فولادی ها مطرح شد و قطبی اینطور پاسخ داد: وقتی بیرون از خانه با یک گل جلو هستی، طبیعی هست که به تیمت وقت بدهی. ما وقت تلف نکردیم و من بدتر از این‌ها را دیده‌ام. هواداران می‌خواهند تیمشان پیروز شود. درباره صحنه پنالتی هم از بازیکنانم پرسیدم و گفتند بازیکن ماشین‌سازی خود را به زمین انداخته بود.

 

قطبی در پایان گفت: بازیکنان خارجی دیر به ما اضافه شدند و سه چهار بازی نبودند اما از پیشرفت آن‌ها راضی هستم و مطمئنم اثرات مثبتی روی لیگ برتر ایران خواهند گذاشت.

 

دیدگاه‌ها