کد خبر : 1601323 | 10 فروردين 1398 ساعت 08:15 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای مهاجری هم ۵ قهرمانی بیاورند

پاسخ سپاهانی‌ها به حرف‌های مهاجری

جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان به حرف های رضا مهاجری پاسخ داد.

پاسخ سپاهانی‌ها به حرف‌های مهاجری

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی روز گذشته پس از شکست مقابل فولادخوزستان به گلایه از عملکرد داوری پرداخت. او در حرف هایش از امیرقلعه نویی و علی دایی نام برد و در مورد این دو گفت :« اینقدر ما را تحت فشار می گذارند که مجبور می شویم کنار خط اعتراض کنیم. ما نمی‌خواهیم باخت را توجیه کنیم. ما اشتباه کردیم، گل خوردیم و باختیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند و به خصوص در نیمه دوم فولاد در زمین خودش حبس بود و موقعیت‌های خوبی ساختیم، اما داور خوب سوت نزد و یک پنالتی هم برای ما نگرفت. واقعاً خستگی در تن‌مان می‌ماند به خاطر اینکه ناحق سرمان بریده می‌شود. حتماً باید من علی دایی و امیر قلعه‌نویی باشم تا صدای اعتراضم شنیده شود.»

 

جلال امیدیان مربی سپاهان در واکنش به صحبت های رضا مهاجری با خبرنگار ورزش سه گفتگو کرد و از محمدرضا مهاجری به دلیل صحبت از امیرقلعه نویی انتقاد کرد.

 

کمیته انضباطی قوانین خودش را نادیده می گیرد


اولا برای من عجیب است هر تیمی و هر فردی به خودش اجازه می دهد در مورد سپاهان و امیر قلعه نویی صحبت کند و کمیته انضباطی و اخلاق هم انگار خودش مقرراتی  که وضع کرده را نادیده می گیرد.

 

کمیته انضباطی فقط قلعه نویی را جریمه کرد


دوم اینکه انگار این دوستان فراموش کرده اند که کمیته انضباطی در این سال‌ها فقط امیرقلعه نویی را با احکام قطعی جریمه کرده و همین فصل هم او فقط به دلیل دفاع از تیمش محروم شد.

 

مهاجری به فکر تقویت فنی تیمش باشد


سوم به این افراد توصیه می‌کنم به جای اسم بردن از بزرگانی چون علی دایی و امیرقلعه نویی به فکر تقویت فنی تیمشان باشند و به جای آرزو داشتن برای قهرمانی یک تیم دیگر تمرکزشان روی تیم خودشان باشد.

 

مهاجری هم 5 بار قهرمان لیگ شود


در نهایت هم اینکه اگر از حرف های امیرقلعه نویی بیشتر صحبت می شود و ارزش بیشتری دارد، به دلیل افتخاراتی است که ایشان کسب کرده و همین حالا پرافتخارترین مربی دوره 18 ساله لیگ است. اگر آقای مهاجری هم 5 بار قهرمان لیگ می شدند، حالا حرف هایشان ارزش بیشتری داشت.

دیدگاه‌ها