کد خبر : 1601336 | 10 فروردين 1398 ساعت 10:30 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی در دقیقه 4+90؛ یحیی تایم احیا شد

یاران یحیی گل محمدی یک بار دیگر با به ثمر رساندن گل در دقایق پایانی بازی توانستند از حریف خود بگذرند و به نوعی یحیی تایم را دوباره احیا کنند.

با گلزنی در دقیقه 4+90؛ یحیی تایم احیا شد

به گزارش ورزش سه، پدیده مشهد در ادامه روند خوب خود در لیگ هجدهم در دیدار روز گذشته برابر تیم پارس جنوبی جم نیز توانست با پیروزی به کار خود پایان دهد. مشهدی ها که در این دیدار خانگی تمام تلاش خود را به کار بسته بودند تا بتوانند با زدن گل برتری سه امتیاز حساس آن را به حساب خود واریز کنند در ۹۰ دقیقه موفق به این کار نشدند تا اینکه یک خطا و یک اخراج در دقایق ابتدایی وقت های تلف شده، یک ارسال هوشمندانه و یک ضربه سر دیدنی به دروازه بدون دروازه بان پارس باعث شد تا یاران یحیی گلمحمدی بتوانند باز هم با امتیاز کامل در خانه خود، بازی را تمام کنند.

 

اما اتفاق جالب در گلزنی بازیکنان پدیده و کسب سه امتیاز آن ها مربوط به زمان به ثمر رسیدن گل برتری این تیم است. در حالی که پیش تر در دنیای فوتبال دقایقی به نام فرگی تایم به گوشمان رسیده بود و در همین لیگ برتر خودمان دورانی شاهد قلعه تایم بودیم از ابتدای لیگ هجدهم یحیی تایم جدیدترین واژه‌ای بود که در رابطه با مربیان پیروز در دقایق آخر بازی به کار گرفته شد.

 

بازیکنان تیم پدیده که از بازیهای ابتدایی لیگ نشان دادند می توانند شگفتی این دوره از رقابت ها باشند در دیدارهای زیادی تا آخرین دقیقه بازی برای باز کردن دروازه حریف تلاش کردند و در نهایت به مانند بازی روز گذشته موفق به زدن گل برتری شدند. به ثمر رسیدن این گل ها در دقایق پایانی بازی، اصطلاح جالب یحیی تایم را بر سر زبان ها انداخت اما نکته جالب که در زمان به ثمر رسیدن گل های پدیده مستتر است تلاش بازیکنان این تیم تا لحظه آخر برای به ثمر رساندن گل، حمایت هواداران از روی سکوها تا زمان شنیدن سوت پایان بازی و البته امید زیاد کادرفنی و دستور آنها به حملات بیشتر در دقایق پایانی نکاتی هستند که می توانند برای هر تیم، مربی، بازیکن و یا هواداری جالب توجه و قابل استفاده باشد.

دیدگاه‌ها