کد خبر : 1601364 | 10 فروردين 1398 ساعت 13:02 | 114.4K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابیان یا حیدری؛ جانشین دانشگر کیست؟

دانشگر هم از دربی 89 جا ماند!

وینفرد شفر در فاصله چند ساعت تا شروع دربی یکی دیگر از مدافعان خود را از دست داد.

دانشگر هم از دربی 89 جا ماند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر مدافع استقلال که قرار بود در ترکیب اولیه این تیم برای دیدار دربی حضور داشته باشد، شانس حضور در این مسابقه را از دست داد.


دانشگر روز گذشته با مصدومیت رو به رو شد اما قرار بود وضعیت نهایی او امروز مشخص شود که ظهر امروز پزشکان استقلال اعلام کردند این بازیکن نمی تواند در دربی به میدان برود تا به این ترتیب بعد از وریا غفوری، استقلال یک بازیکن دیگر خود را از دست داده باشد.


با غیبت این بازیکن، ترکیب استقلال در دربی باز هم دستخوش تغییر خواهد شد و مطمئنا غیبت او در کنار وریا غفوری و اللهیار صیادمنش و البته همام طارق ضربه بزرگی به تیم شفر در دیدار حساس با پرسپولیس خواهد بود.

 

سهرابیان یا حیدری؛ جانشین دانشگر کیست؟



وریا غفوری مدافع راست استقلال نیز شب گذشته دیدار دربی را از دست داده بود و قرار بود منتظری در سمت راست و دانشگر در مرکز بازی کنند اما حالا باز هم معادلات خط دفاعی استقلال تغییر کرده است.


وینفرد شفر برای تغییرات در خط  دفاعی خود دو گزینه در اختیار دارد؛ می تواند حیدری را به سمت راست برده و جانشین منتظری کند تا منتظری در مرکز خط دفاعی به میدان برود.


دومین گزینه برای شفر استفاده از آرمین سهرابیان در مرکز خط دفاعی است تا این بازیکن جانشین دانشگر شده و منتظری در سمت راست باقی بماند؛ با توجه به تجربه خوب حضور سهرابیان در مرکز به ویژه در دربی دور رفت، شانس حضور این بازیکن در ترکیب استقلال بیشتر از حضور حیدری است و سهرابیان جانشین احتمالی این بازیکن خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها