کد خبر : 1601380 | 10 فروردين 1398 ساعت 19:40 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوریول رومئو:

مانه خرید فوق العاده ای برای رئال خواهد بود

هم تیمی سابق سادیو مانه او را بازیکنی کاملا مناسب برای رئال مادرید می داند.

مانه خرید فوق العاده ای برای رئال خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که سادیو مانه سخت مورد توجه زیدان قرار دارد و سران رئال به درخواست او قصد دارند برای جذب ستاره سنگالی لیورپول اقدام کنند.

اوریول رومئو، بازیکن سابق بارسا و چلسی که فصل 16-2015 با مانه در ساوتهمپتون همبازی بود، او را بازیکنی کاملا مناسب برای رئال می داند. در آن فصل مانه 12 گل زد و 7 پاس گل داد و در نهایت با 41 میلیون یورو راهی لیورپول شد. ساوتهمپتون نیز در بهترین فصل خود عنوان ششم را کسب کرد.

 

 

1393737

 

 

رومئو در مورد مانه گفت:« بیش از هر چیزی سرعت اوست که به چشم می آید. بازیکنی سریع که توازن دفاعی حریفان را به هم می زند و توانایی های زیادی دارد. چه از لحاظ بدنی و چه فنی کیفیت بالایی دارد و در لیورپول هم پیشرفت زیادی کرده است.

در این فصل او از لحاظ گلزنی هم آمار بسیار بهتری به ثبت رسانده و مقابل دروازه با آرامش بیشتری کار می کند. او هم گل می زند و هم پاس گل می دهد و در مجموع بازیکنی مفید برای لیورپول است.»

 

علاقه رئال:« به عقیده من، او خرید فوق العاده ای برای رئال خواهد بود و کاملا آماده پیوستن به این تیم است. رئال پس از جدایی رونالدو در فاز حمله مشکلاتی دارد و مانه می تواند آنها را رفع کند. او در فضاهای خالی با سرعت بالایش بسیار خطرناک است و می تواند خط حمله رئال را متحول کند.»

 

 

1392806

 

دیدگاه‌ها