کد خبر : 1601394 | 10 فروردين 1398 ساعت 15:15 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

زنده روح : طعم این شکست تلخ تر از هر باختی بود

مدافع میانی ماشین سازی اعتقاد دارد در لحظاتی از بازی تمرکز تیم را از دست می دهند و در همان لحظه دروازه شان بازی می شود .

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماشین سازی در دیدار روز گذشته در حالی که میزبان تیم فولاد بود مقابل این تیم تن به شکست داد تا فرصت به دست آوردن جایگاه ششم در جدول را از دست بدهد  و با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای بگیرد.


در همین ارتباط احمد زنده روح مدافع میانی این تیم در خصوص این باخت گفت:« به نظر من در این دیدار قبل از دریافت گل تمام بازی در اختیار تیم ما بود و در واقع جریان بازی طوری پیش نمی رفت که به نظر برسد که ما گلی را دریافت کنیم؛ اما من شخصا احساس می کنم در لحظاتی از بازی تمرکز تیمی خود را از دست می دهیم و در همان دقیقه دروازه مان بازمی شود و گر نه آن بازیکن ژاپنی شاید در حدی نبود که بتواند در میان مدافع مدافعان ما صاحب توپ شود و به گل برسد . ضمن اینکه جریان باد هم در نیمه اول  به ضرر ما بود .»


زنده روح درباره ضعف گلزنی این تیم هم اشاره کرد: « ما واقعا در ایجاد موقعیت مشکلی نداریم ولی واقعا خودم هم  نمی دانم که چه عاملی باعث می شود که در زدن ضربات آخر نمی توانیم به درستی عمل کنیم . آیا واقعا این استرس است یا عدم تمرکز است که باعث این مشکل می شود .  فقط بازیکن خارجی ما سه تا چهار موقعیت گلزنی را به دست آورد که متاسفانه نتوانست توپ را به گل تبدیل کند در حالی که او در تمرینات همین توپ ها را به راحتی گل می زند . او وقتی در آن موقعیت صاحب توپ شد من پیش خودم در آن لحظه گفتم صد در صد الان گل می شود.»

 

1393755


 زنده روح درباره اینکه این بازی می توانست شما را به جایگاه ششم جدول برساند بیان کرد:« واقعا هدف ما هم در کل لیگ همین بود و انصافا تلخی این باخت نسبت به شکست های  دیگر بیشتر بود زیرا این برد می توانست خیلی به تیم ما کمک کند. اما متاسفانه یک ثانیه غفلت رتبه ششم را از ما گرفت و به فولاد داد. خودمان هم می دانیم که  شاید دیگر چنین فرصتی نصیبمان نشود و این این باخت برای ما گران تمام شد در حالیکه من نمی گویم  باید برنده می شدیم ولی لااقل یک امتیاز که دیگر حقمان بود .»


زنده روح در ارتباط با سومین شکست متوالی این تیم در بازی های خانگی اعتقاد داشت:« من فکر می کنم ما در بازی های خانگی به علت اینکه مقداری بازتر از حریفانمان بازی می کنیم و بر عکس ما  تیم ها در برابر ما به بازی بسته و ضد حمله روی می آورند می توانند برای ما دردسر بیشتری ایجاد کنند ولی در بازی های خارج از خانه این ما هستیم که رو به ضد حمله می آوریم و با توجه به اینکه در فاز دفاعی تیم بهتری هستیم  این شکل از بازی را بهتر می توانیم پیاده کنیم و به همین دلیل ما در خارج از خانه بهتر  کارمی کنیم .»


او درباره سرنگونی محسن یوسفی در محوطه جریمه در دقیقه 90 هم گفت: «  اگر نظر من را بخواهید می گویم که پنالتی بوده است اما آقای اصلانی به خاطر انکه در مقابل پیکان هم در دقیقه 95 برای تیم ما پنالتی گرفته بود در این دیدار تصمیم گرفت که  دوباره برای ما در این دقیقه پنالتی نگیرد.»

دیدگاه‌ها