کد خبر : 1601416 | 10 فروردين 1398 ساعت 16:28 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لیخت: به خاطر کیه‌لینی و بونوچی به یووه می‌روم

ماتیس دی‌لیخت، پدیده 19ساله و هلندی آژاکس که‌ بارسلونا و منچستریونایتد به شدت خواهان جذب او هستند می‌گوید ممکن است در پایان فصل جاری به باشگاه یوونتوس منتقل شود.

دی‌لیخت: به خاطر کیه‌لینی و بونوچی به یووه می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت، پدیده 19ساله فوتبال هلند و باشگاه آژاکس آمستردام که این روزها تعداد زیادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به خصوص بارسلونا و منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتنش هستند می‌گوید با وجود درخواست‌های بسیار احتمال پیوستنش به یوونتوس بیشتر به نظر می‌رسد. اما دی‌لیخت تاکید می‌کند که تصمیم‌گیری نهایی را به مدیر برنامه‌های معروفش مینو رایولا سپرده است.

 

1393781

 

درحالیکه باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، بارسلونا و بایرن مونیخ به عنوان بزرگترین باشگاه‌هایی که قصد جذب دی‌لیخت را دارند عنوان شده‌اند اما به نظر می‌رسد بارسلونا و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن او عزم جزم‌تری دارند. با اینحال دی‌لیخت می‌گوید به خاطر علاقه‌ای که به دو مدافع باشگاه یوونتوس، جورجیو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی دارد احتمال پیوستن خود به یوونتوس را بیشتر می‌داند.

 

دی‌لیخت در گفتگو با توتواسپورت گفت:" انتقال من به یوونتوس ممکن است. البته باشگاه‌های دیگری هم هستند که خواهان جذب من هستند".

 

پدیده 19ساله هلندی در ادامه گفت:" باید تا وقتش صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. ولی در حال حاضر من تمام حواسم را به آژاکس داده‌ام و مدیر برنامه‌هایم رایولا به بقیه کارها رسیدگی می‌کند. همین اواخر فرانکی دی‌یونگ با من صحبت کرد و از من خواست به بارسلونا بروم".

 

1390257

 

دی‌لیخت درباره علاقه خود به پیوستن به یوونتوس گفت:" من واقعا شیفته کیه‌لینی هستم. او یک دفاع وسط فوق‌العاده پرقدرت است که یکی از بهترین مدافعین دنیا به حساب می‌آید. من بونوچی را هم تحسین می‌کنم. آنها دو تا از بهترین دفاع وسطهای اروپا هستند و برای فوتبالیست جوانی مثل من دو الگوی بزرگ به حساب می‌آیند".

 

دیدگاه‌ها