کد خبر : 1601451 | 10 فروردين 1398 ساعت 18:23 | 133.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم داوری خوب بازی را مدیریت کرد؛

مظفری زاده: اعلام پنالتی تنها اشتباه خورشیدی بود

سعید مظفری زاده معتقد است که اشکان خورشیدی و تیمش به خوبی از عهده قضاوت دربی 89 برآمده اند ولی اعلام پنالتی را تنها اشتباه خورشیدی می داند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با تک گل احمد نوراللهی که روی ضربه کرنر به دست آمد، به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت.

 

پیش از دربی 89 صحبت های زیادی در مورد داور این مسابقه وجود داشت و در نهایت کمیته داوران تصمیم گرفت تا قضاوت این دیدار حساس را به اشکان خورشیدی بدهد که پیش تر دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران را هم در تبریز سوت زده بود و آن دیدار هم با شکست یک بر صفر آبی پوشان خاتمه یافت.

 

سعید مظفری کارشناس داوری در گفتگو با "ورزش سه" پس از پایان دربی به نقد قضاوت خورشیدی پرداخته که در ادامه می خوانید. او معتقد است که در مجموع خورشیدی و تیمش از عهده این بازی برآمده اند.

 

دقیقه 23: دست منشا تصادفی به صورت خلیل زاده خورد که داور در این صحنه به درستی از کارت زرد استفاده کرد و نیازی به جریمه شخصی بازیکن وجود نداشت.

 

دقیقه 30: نادری طی نفوذی که به محوطه جریمه استقلال داشت، با تکل مدافع استقلال تعادل خودش را از دست داد؛ تصاویر تلویزیونی نشان می داد که این نادری بود که پای خود را به پای بازیکن استقلال زد و تعادلش از بین رفت. در واقع خطایی از طرف مدافع استقلال رخ نداد.

 

دقیقه 43: کمال کامیابی روی توپ فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه تکل زد که تکل او در ابتدا به توپ برخورد کرد ولی در ادامه دو بازیکن با هم برخورد کردند. اسماعیلی در ادامه خودش را به زمین انداخت که البته من خطایی ندیدم؛ اما اشکان خورشیدی اعتقاد دیگری داشت و اعلام پنالتی کرد.

 

دقیقه 52: مدافع تیم استقلال توپ نادری را در محوطه جریمه زد که بار دیگر تعادل این بازیکن به هم خورد و تصمیم داور در ادامه بازی درست بود.

 

دقیقه 53: خطای بی ملاحظه پاتوسی روی سیدجلال می توانست یک کارت زرد را برای او به همراه داشته باشد که داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

 

دقیقه 57: داور به درستی خطای ترابی را پشت محوطه جریمه اعلام کرد و اعتراض ترابی بی مورد بود که در ادامه داور به درستی به دلیل اعتراض به او کارت زرد نشان داد.

 

بازی به خوبی مدیریت شد


در مجموع هماهنگی خوبی میان خورشیدی و کمک های او در این مسابقه وجود داشت؛ بازی پربرخوردی بود ولی تیم داوری به خوبی توانستند این بازی را کنترل کنند. خصوصا در صحنه های درگیری به خوبی وارد عمل می شد و به خوبی بازی را مدیریت کردند.

 

1393855

دیدگاه‌ها