کد خبر : 1601461 | 10 فروردين 1398 ساعت 18:48 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی قطعا در خرمشهر نیست

فتاحی: من یک دلال بلیط را دستگیر کردم!

رییس کمیته برگزاری مسابقات می‌گوید با کمک پلیس امنیت تعدادی از دلالان بازار سیاه بلیط را دستگیر کرده‌اند.

فتاحی: من یک دلال بلیط را دستگیر کردم!

به گزارش "ورزش سه" سعید فتاحی در خصوص ابهام موجود برای بلیط فروشی دیدار دربی به خبرنگاران گفت: اصلا ما نمی‌دانیم این آمار ۵۲ هزار بلیط فروخته شده از کجا آمده و هیچ کس این را اعلام نکرده است. استادیوم آزادی ۷۸ هزار و ۱۶۰ عدد ظرفیت تماشاگرانش است. به خاطر اینکه باید مقداری بین تماشاگران فاصله بگذاریم، طبق قانون ۲۰ درصد از این تعداد فروش نمی‌رود. تقریبا ۶۳ هزار بلیط فروش رفت و تعداد تماشاگران هم همان بود. وسط را خالی گذاشتیم اما راهرو‌ها پر بود‌. خدا را شکر امروز نظم بلیط فروشی و ورود هواداران عالی بود.


وی در ادامه عنوان کرد: همیشه ۲۰ درصد را نمی‌فروشن. این درصد به تیم‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون داده می‌شود. هنوز کاملا الکترونیکی نشده و همه گیت‌ها درست نشده همین وضعیت است‌. بلیط فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده و شرکت تجهیز به جد پیگیر آن است و از لیگ بعد هر کسی بر روی صندلی خود می‌نشیند.


فتاحی ضمن انتشار خبر دستگیری چند نفر به علت راه انداختن بازار سیاه گفت:بازار سیاه همه جای دنیا حتی در جام جهانی هم است و جز دستگیر کردن این افراد کاری نمی‌توان کرد. تا آن جا که خبر دارم امروز ۷،۸ نفر دستگیر شدند. بنده قبل از دربی به یکی از این تبلیغات در سایت ها زنگ زدم و با فرد مورد نظر کنار درب غربی استادیوم قرار گذاشتم سپس اطلاعاتش را به پلیس امنیت دادم و آن‌ها او را دستگیر کردند.


او در پایان ضمن اعلام تغییر محل میزبانی فینال جام حدفی گفت: فینال جام حذفی به دلیل وجود فصل گرما در خرداد قطعا در خرمشهر برگزار نمی‌شود و مکان را بعدا اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها