کد خبر : 1601482 | 10 فروردين 1398 ساعت 19:23 | 74.7K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه جنجالی دربی 89؛

وقتی حسرت بزرگ از پاتوسی به سکوها رسید (عکس)

ماجرای تعویض زننده ضربه پنالتی تیم استقلال، عجیب ترین اتفاق دربی هشتادونهم پایتخت بود.

به گزارش ورزش سه، هشتادونهمین دربی بزرگ پایتخت را امروز شاگردان برانکو ایوانکوویچ با تک گل احمد نوراللهی از رقیب سنتی خود بردند. در بازی امروز استقلالی ها سهم بیشتری از مالکیت توپ داشتند و موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ساختند ولی در نهایت موفق به گلزنی نشدند.


مهم ترین موقعیت آبی ها اما در واپسین دقایق نیمه اول به دست آمد. خطای پنالتی کمال کامیابی نیا روی فرشید اسماعیلی، بهترین فرصت را به شاگردان وینفر شفر داد که بتوانند قبل از پایان یافتن نیمه اول کار را به تساوی بکشانند و امیدها برای پیروزی را زنده نگه دارند.


در این لحظه آیاندا پاتوسی توپ را برداشت و آماده زدن ضربه شد. هافبک آفریقایی تیم استقلال که در نیمه اول هم بدون شک بهترین بازیکن این تیم بود، انگیزه فراوانی داشت تا نمایش خوب خود را با یک گل در اولین دربی کامل کند. اما ناگهان صحبت های برخی بازیکنان استقلال با این بازیکن، راه را برای فرشید اسماعیلی باز کرد تا هافبک شماره هشت آبی ها پشت این ضربه بایستد. 


پاتوسی از این اتفاق حسرت خورد و دوست داشت که گلزنی در دربی را تجربه کند. این حسرت هافبک استقلال اما پس از چند ثانیه به سکوهای آبی ورزشگاه آزادی هم منتقل شد و با هدر رفتن ضربه توسط فرشید اسماعیلی، همه استقلالی ها ناراحت ترین لحظات امروز را تجربه کردند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها