کد خبر : 1601484 | 10 فروردين 1398 ساعت 19:40 | 109.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله هافبک استقلال به مسئولان بعد از دربی

هافبک استقلال انتقادات تندی بخاطر فراهم نکردن امکانات برای تیمش قبل از دربی داشت.

حمله هافبک استقلال به مسئولان بعد از دربی

 

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری پس از شکست استقلال برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قبل از بازی هم صحبت کردم؛ پرسپولیسی‌ها بردند و مبارک‌شان باشد، اما همه بازی را دیدید؛ در 30 دقیقه ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودیم و فشار آوردیم و پرسپولیس هم در 90 دقیقه چیزی غیر از کرنر برای ارائه نداشت.

 

او ادامه داد: قبل از مسابقه هم گفتم چرا مدیر عامل ما باید 6 ماه دنبال زمین باشد؟ زمین به او نمی‌دهند و 6 ماه است زمین تمرین نداریم.

 

هافبک استقلال اضافه کرد: 95 دقیقه به العین فشار آوردیم، اما وقتی به تعطیلات خوردیم، به ما زمین نمی‌دهند؛ به قول بعضی‌ها الان دنبال بهانه نیستیم ولی تیمی که 10 روز یک تمرین پُر فشار نداشته باشد و همه فکرش درگیر زمین شود، چه خواهد شد؟

 

باقری ادامه داد: ما یک زمین تمرین نداریم و کادر فنی هم بجای اینکه دنبال این باشد که باید چه کاری انجام دهد یا نه، تمام دغدغه و فکرش زمین تمرینی شده است؛ مربیان نتوانستند حتی در یک جلسه تمرینی به بدن‌های ما فشار وارد کنند؛ اصلا آماده دربی نبودیم؛ چرا وریا که سر حال بود، باید قبل از بازی با پرسپولیس به مشکل بخورد؟ چرا باید مچ پای محمد دانشگر بپیچد؟ چرا باید در دقیقه 69 مسابقه مچ پای من پیچ بخورد؟  بخاطر این مسائل است؛ فکر می‌کنم دارند در حق ما اجحاف می‌کنند.

 

1393892

 

او تاکید کرد: آیا پرسپولیس هم چهار جلسه در چمن مصنوعی تمرین کرد؟ نمی‌دانم و خبر ندارم؛ چمن مصنوعی به مچ پا فشار وارد می‌کند؛ در چمن مصنوعی بازیکن می‌ترسد به خود فشار وارد کند؛ بحث ترس، بخاطر آسیب دیدگی است، نه مسئله دیگری؛ ما فقط سلامتی خودمان را حفظ کردیم تا به دربی برسیم.

 

هافبک دفاعی استقلال یادآور شد: چرا نباید یک زمین داشته باشیم؟ حتی در زمین چمن طبیعیِ گل‌آلود می‌توانید تمرین پُر فشار داشته باشید، اما 10 روز است یک تمرین درست و حسابی نکردیم؛ قبل از مسابقه مصاحبه کردم و این مسائل را گفتم، اما گفتند بهانه‌جویی می‌کند ولی امروز هم دیدید که تیم ما از دقیقه 60 به بعد نتوانست روی دروازه پرسپولیس فشار بیاورد؛ تیمی که 95 دقیقه العین را تحت فشار گذاشته بود، چرا باید امروز به این شکل بازی کند؟

 

باقری ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال گفت: شرمنده مردم و تماشاگران هستیم؛ حتما می‌توانیم این شکست را جبران کنیم و سعی خود را خواهیم کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها