کد خبر : 1601500 | 10 فروردين 1398 ساعت 20:08 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیز اختصاصی ورزش سه؛

چرا نوراللهی بهترین بازیکن دربی 89 است؟

محمد نادری که اولین دربی خود را تجربه می کرد، آمار خیره کننده 12 قطع توپ را در دیدار برابر استقلال ثبت کرده است.

چرا نوراللهی بهترین بازیکن دربی 89 است؟

به گزارش "ورزش سه"، هشتاد و نهمین دربی پایتخت برگزار شد و در شرایطی که استقلال می توانست با پیروزی در این دیدار به صدر جدول برسد و جای پرسپولیس را بگیرد، با نتیجه یک بر صفر بازنده شد تا حالا چشم به 7 دیدار باقی مانده لیگ هجدهم برای ثبت پنجمین قهرمانی اش داشته باشد.


نگاهی به آمار ثبت شده در بازی که توسط وب سایت یازده  ثبت شده، اطلاعات جالب توجهی در اختیار ما قرار می دهد.

 

عملکرد هجومی

 
در بخش عملکرد هجومی سه فاکتور شوت در چارچوب،  شوت و گل در نظر گرفته شده که احمد نوراللهی بهترین آمار را به خود و تیم پرسپولیس اختصاص داده است. او دو ضربه به چارچوب داشت که یکی روی ارسال کرنر به گل بدل شد و دومین ضربه که با شوتی والی از پشت محوطه جریمه ثبت شد، به سختی در دستان رحمتی آرام گرفت.

 

 

1393919

 

گردش توپ

 
در گردش توپ همانطور که در بازی هم شاهد بودیم، آمار خوبی مانند شوت به دروازه ثبت نشده است. سه فاکتور پاس گل، دقت پاس و پاس در این بخش محاسبه شده که پژمان منتظری با ثبت 56 پاس و دقت 73 درصد بهترین بوده است.

 

 

 

1393918

 

عملکرد دفاعی 


در نهایت آخرین فاکتوری که بررسی شده، عملکرد در بخش دفاعی بوده است. در این بخش باز هم احمد نوراللهی که یکی از بهترین بازیکنان دربی 89 بود، بهترین بوده است. سه فاکتور دفع توپ، قطع توپ و تکل در این بخش در نظر گرفته شده که هافبک پرسپولیس با 9 تکل، 3 قطع توپ و سه دفاع توپ بهترین آمار را به خود اختصاص داده است. نکته جالب توجه اما ثبت آمار 12 قطع توپ برای محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس است که نشان می دهد او تاثیر زیادی بر جریان بازی داشته است.

 

1393917

دیدگاه‌ها