کد خبر : 1601514 | 10 فروردين 1398 ساعت 21:40 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

با دبل فوق ستاره

بارسا 2-0 اسپانیول؛ مسی قهرمان دربی

بارسا در دیداری دشوار توانست اسپانیول را با دو گل از پیش رو بردارد و صدرنشینی اش در لالیگا را مستحکم تر کند.

بارسا 2-0 اسپانیول؛ مسی قهرمان دربی

به گزارش "ورزش سه"، دربی کاتالونیا از ساعت 19.45 در نوکمپ بارسلونا آغاز شد. بارسا صدرنشین بود و اسپانیول هم در رده 14 قرار داشت. سال ها از آخرین پیروزی اسپانیول در نوکمپ می گذشت و امروز هم میزبان شانس اول پیروزی محسوب می شد.

 

 

1393981

 

 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد اما اسپانیول بود که روی دو ضد حمله می توانست در 5 دقیقه اول به گل برسد. بارسا رفته رفته بر بازی مسلط تر شد و دقیقه هشت بازی توسط مسی تا آستانه گلزنی پیش رفت اما شوت مسی پس از برخورد به پای مدافع حریف راهی کرنر شد.

 

 

1393992

 

 

دقیقه 20 بازی شوت از راه دور ایوان راکیتیچ با اختلافی اندک راهی اوت شد تا بارسا همچنان از رسیدن به گل بازبماند. ده دقیقه بعد روی ارسال مسی از سمت راست، مدافع اسپانیول می رفت که به اشتباه دروازه خودی را باز کند اما دیگو لوپز با شیرجه ای عالی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 40 بازی هم شوت پای چپ مسی با اختلافی اندک راهی اوت شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

بارسا نیمه دوم را کاملا هجومی آغاز کرد. دو ضربه ضعیف از آلبا و سوارز، اولین اخطارهای بارسا به اسپانیول در این نیمه بودند.

 

 

1393982

 

 

دقیقه 52 ملندو روی یک ضدحمله می توانست دروازه بارسا را باز کند اما تراشتگن به خوبی توپ را مهار کرد. دو دقیقه بعد بارسا توسط مسی به گل رسید اما این گل به دلیل قرار داشتن کوتینیو در منطقه آفساید مردود اعلام شد.

 

دقیقه 58، ارنستو والورده دو تعویض همزمان انجام داد و مالکوم و سرجی روبرتو به جای آرتور و سمدو وارد زمین شدند. مالکوم در بدو ورودش به زمین می توانست گلزنی کند اما ضربه پای چپ محکم او را گلر اسپانیول با واکنشی عالی راهی کرنر کرد.

 

 

1393990

 

 

دقیقه 70 بازی بارسا توسط مسی به گل رسید. روی یک ضربه کاشته، مسی با ضربه چیپ توپ را روانه دروازه کرد و توپ با دخالت عجیب مدافع اسپانیول و ضربه سر او به گل تبدیل شد!

دقیقه 75 اسپانیول می توانست توسط مهاجم چینی خود "وو لی" به گل تساوی دست یابد اما او یک قدم کم آورد و در دهانه دروازه نتوانست پاس گارسیا را به گل تبدیل کند.

 

دقیقه 88 بازی کار اسپانیول تمام شد. پاس به عقب مالکوم را مسی با یک ضربه پای چپ دقیق به کنج دروازه فرستاد تا دبل کند(گل اول او را برخی منابع همچون مارکا به نام مدافع اسپانیول ثبت کرده اند.)

 

در نهایت این بازی با برتری بارسا به اتمام رسید و موقتا فاصله با اتلتیکو به 13 امتیاز افزایش یافت.

 

دیدگاه‌ها