کد خبر : 1601618 | 11 فروردين 1398 ساعت 14:02 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: بازی‌های سیتی برای ما استرس بیشتری دارد

سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول می‌گوید تماشای بازی‌های منچسترسیتی به او استرس بیشتری وارد می‌کند تا وقتی که خود پا به میدان می‌گذارد و برای لیورپول بازی می‌کند.

مانه: بازی‌های سیتی برای ما استرس بیشتری دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رقابت تنگاتنگ منچسترسیتی و لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر به حساس‌ترین لحظات خود رسیده و دو تیم در حالیکه تنها چند هفته به پایان فصل باقی مانده در رقابتی نفس‌گیر درگیر هستند، سادیو مانه، مهاجم سنگالی مرسی‌سایدی‌ها می‌گوید تماشای بازی‌های رقیب اصلی‌شان، منچسترسیتی، به او استرس بیشتری وارد می‌کند تا بازی کردن در میدان برای لیورپول.

 

پیش از شروع وقفه بازی‌های ملی، لیورپول با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی، در صدر جدول قرار داشت ولی شاگردان گواردیولا دیروز فولام را به راحتی با نتیجه 2-0 شکست دادند تا به صدر جدول برگردند و لیورپول را روانه رتبه دوم کنند.

 

1390454

 

مانه در گفتگو با اسکای اسپرتز گفت:" در این شکی نیست که تمرکز اصلی ما روی عملکرد و نتایج خودمان است ولی بعضی وقتها که بازی‌های منچسترسیتی را می‌بینیم، بیشتر از زمانی که خودمان بازی می‌کنیم، استرس می‌گیریم".

 

مهاجم سنگالی لیورپول در ادامه گفت:" من می‌خواهم آنها ببازند و برای همین وقتی در زمین عالی کار می‌کنند و می‌بینم احتمال باخت‌شان خیلی کم است با استرس مواجه می‌شوم".

 

مانه درباره بازی امروز لیورپول و تاتنهام که برای این تیم اهمیتی حیاتی دارد گفت:" این بازی می‌تواند سخت‌ترین بازی ما باشد. خیلی‌ها فکر می‌کنند فقط بازی‌های ما با شش تیم بزرگ بازی‌های سختی است ولی این واقعیت ندارد چون همه تیم‌ها غیر قابل پیش‌بینی هستند".

 

 

دیدگاه‌ها