کد خبر : 1601620 | 11 فروردين 1398 ساعت 14:20 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین ۹۰ دقیقه رویایی احمد موسوی برای تراکتور(عکس)

سید احمد موسوی با درخشش در ماشین‌سازی به تیم اول شهر تبریز یعنی تراکتورسازی منتقل شد ولی این انتقال با نیمکت نشینی او همراه شده بود که دیروز فرصت بازی به او رسید.

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد موسوی یکی از تاثیرگذارترین بازیکن ماشین سازی متحول شده نیم فصل اول بود تا مورد توجه کادر فنی تراکتورسازان قرار بگیرد؛ بعد از یک کش و قوس یک ماهه در نهایت این انتقال انجام شد و این بازیکن راهی تراکتور شد تا رویاهای خود را در این تیم ماجراجویی کند.

 

موسوی در شرایطی به تراکتور رفت که این تیم مدافع راست تخصصی نداشت و جای خالی این پست در نیم‌فصل اول برای تراکتور دیده می‌شود و با اضافه شدن او به تمرینات، به‌عنوان یار اصلی در تمرینات گروهی شرکت کرد و در دیدارهای تمرینی و تدارکاتی تنها مدافع راست تراکتور کهکشانی بود.

 

اولین دیدار تراکتور فرا رسید و موسوی که خود را آماده این مسابقه کرده بود به یکباره از ترکیب خارج شد تا دانیال اسماعیلی‌فر که وینگر راست تخصصی بود در پست مدافع راست به میدان برود؛ تراکتور لیکنز نتیجه گرفت و بردهای پیاپی برای این مربی سخت‌گیر نیز که اهل کوچک‌ترین ریسکی نبود، تغییری در ترکیب تیمش به وجود نیاورد؛ احمد موسوی که به امید حضور در ترکیب ثابت به تراکتور آمده بود، روی نیمکت رفت و به‌عنوان یار تعویضی و تنها در ۵ دقیقه‌های پایانی به زمین رفت.

 

احمد موسوی که دانیال اسماعیلی‌فر را رقیب خود برای رسیدن به ترکیب می‌دید، به یکباره به یک خط جلوتر انتقال داده شد و هافبک راست تعویضی تراکتور شد تا در روز غیبت مسعود شجاعی و در دیدار دیروز با استقلال خوزستان، برای نخستین بار در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت؛ موسوی که تلاش می‌کرد در پست تخصصی خود به میدان برود، حالا این فرصت را در خط هافبک به دست آورده بود بایستی خود را در تفکرات لیکنز جا می کرد و چنین نیز شد.

 

مدافع و یا هافبک تراکتورسازی در دیداری که تراکتورسازان موفق شدند در دیداری خارج از خانه حریف را ۳ بر صفر متوقف کنند یکی از یاران برتر این تیم پرستاره بود؛ موسوی در اولین تجربه خود توانست خواسته‌های فنی را در کنار اشکان دژاگه بزرگ به خوبی اجرا کرده و دو گل تراکتور روی همکاری و هماهنگی این دو بازیکن به ثمر برسد.

 

در صحنه گل اول تراکتور اشکان دژاگه روی پاس احمد موسوی یک موقعیت عالی را به دست آورد تا سوگیتا را در موقعیت گلزنی قرار دهد و یک بغل پای آرام از سوگیتا تبدیل به گل اول تراکتور شد و در گل سوم نیز حرکت پا به توپ اشکان دژاگه و یک و دو سریع و عالی با احمد موسوی  که خالق یک موقعیت تک به تک و گل سوم برای تراکتور بود.

 

موسوی که بازیکنی ذاتا تدافعی است در این دیدار خواسته‌های تدافعی را به خوبی اجرا کرد و در کنار آن و چیزی که قابل تحسین بود هماهنگی با اشکان دژاگه در فاز هجومی این تیم بود که ماحصل آن دو گل با همکاری مشترک بود که یک پیروزی ۳ بر صفر و قاطع را رقم زد.

 

حال باید دید آیا با درخشش بازیکن روی نیمکت جورج لیکنز در دیدار گذشته تراکتور که همراه با بردی پُر گل بوده است لیکنز را مجاب خواهد کرد که به ترکیب ابتدای نیم فصل دوم خود دست بزند و ترکیبی جدید برای خود انتخاب کند؟ کمتر از یک هفته به دیدار آتی تراکتور در تبریز باقی مانده و باید منتظر ترکیب آپدیت شده لیکنز در مقابل صنعت نفت آبادان بود؛ انتظاری که حداقل برای احمد موسوی برای تکمیل رویاپردازی‌هایش هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

1394123

 

دیدگاه‌ها