کد خبر : 1601622 | 11 فروردين 1398 ساعت 14:15 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: لیورپول نسبت به تاتنهام در سطح دیگری است

درحالیکه تاتنهام امروز در آنفیلد در دیداری بسیار حساس به مصاف لیورپول می‌رود، مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم می‌گوید لیورپول نسبت به تاتنهام در سطحی کاملاً متفاوت قرار دارد.

پوچتینو: لیورپول نسبت به تاتنهام در سطح دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، امروز در حالی به همراه شاگردانش به ورزشگاه آنفیلد می‌رود که امیدوار است در مصاف با لیورپول بتواند نتیجه خوبی بدست آورده و موقعیت تیمش برای به پایان بردن فصل در میان چهار تیم اول جدول مستحکم‌تر کند. با اینحال پوچتینو در آستانه این بازی گفت لیورپول نسبت به تاتنهام در سطحی کاملاً متفاوت قرار دارد.

 

تاتنهام در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت منچستریونایتد، با امتیاز برابر با این تیم و به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه سوم جدول لیگ برتر ایستاده و امروز فرصت دارد تا از نظر امتیازی از یونایتد پیشی بگیرد. تاتنهام تا همین اواخر به همراه منچسترسیتی و لیورپول در کورس قهرمانی حضور داشت ولی حالا دیگر با دو تیم اول جدول فاصله زیادی پیدا کرده و تمرکزش بیشتر روی به پایان بردن فصل درحالی است که در میان چهار تیم اول جدول قرار دارد.

 

1378488

 

پوچتینو در آستانه بازی امروز با لیورپول گفت:" لیورپول و تاتنهام با هم قابل مقایسه نیستند. کلوپ زمانی که به لیورپول آمد تنها وظیفه‌اش این بود که تیمی بسازد که بتواند با بهترین‌ها رقابت کند و یکی از مدعیان اصلی باشد".

 

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در ادامه گفت:" ولی فلسفه ما کاملا متفاوت است و به همین خاطر این دو پروژه را نمی‌توان با هم مقایسه کرد. آنها در سطح کاملا  متفاوتی هستند. ما در دو فصل نقل و انتقالات قبلی حتی یک بازیکن نخریده‌ایم، مثل این می‌ماند که دو فصل از نقل و انتقالات محروم بوده‌ایم".

 

پوچتینو در ادامه گفت:" ما روی چیزهای مختلفی متمرکز هستیم و به همین خاطر است که با هم تفاوت داریم. ولی وظیفه ما این است که راه‌هایی پیدا کنیم و در سطح خودمان، برای دیگران یک رقیب جدی باشیم".

 

دیدگاه‌ها