کد خبر : 1601630 | 11 فروردين 1398 ساعت 15:04 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز کم اثر آفریقایی‌های استقلال در آزادی(عکس)

سه بازیکن هجومی آفریقایی استقلال در بازی روز گذشته استقلال برابر پرسپولیس نمایش ضعیفی از خود نشان دادند و به هیچ عنوان نتوانستند نمایش مورد انتظار را در این بازی سرنوشت ساز داشته باشند.

به گزارش ورزش سه، استقلال برای رسیدن به صدر جدول به پیروزی برابر پرسپولیس نیاز مبرم داشت و شفر روی سه بازیکن آفریقایی خود برای درخشش در این بازی و باز کردن دروازه حریف حساب ویژه ای باز کرده بود.


با این حال آیاندا پاتوسی، گادوین منشا و ایسما در طول بازی به هیچ عنوان نتوانستند نمایش مورد انتظار هواداران این تیم را داشته باشد و آنها در طول بازی اسیر یارگیری خوب و منطقی بازیکنان پرسپولیس شدند و به هیچ عنوان نتوانستند درخشش خود در بازی‌های گذشته را در این بازی مهم تکرار کنند.


گادوین منشا که به نظر می‌رسید در طول ۹۰ دقیقه بیشتر به دنبال گرفتن انتقام از برانکو و پرسپولیس است در طول بازی بارها با پاس‌های اشتباه خود ریتم حملات استقلال را گرفت، پاتوسی در بیشتر دقایق بازی حضور پررنگی در حملات نداشت و ایسما هم در طول ۹۰ دقیقه محو بود و نتوانست نمایشی که مورد انتظار هواداران استقلال است را از خود نشان بدهد.


البته بی‌تردید در اتفاقی که روز گذشته برای سه بازیکن آفریقایی استقلال گذاشت نقش وینفرد شفر هم پررنگ است چراکه آبی ها بعد از خوردن گل اول از پرسپولیس به هیچ عنوان تاکتیک مشخصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند و بیشتر با ارسال توپ‌های بلند سنگی کردن شانس خود را برای رسیدن به گل تساوی زنده نگه دارند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها