کد خبر : 1601713 | 11 فروردين 1398 ساعت 20:44 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری لفظی سرجیو و خبرنگاران آبادانی

سرمربی صنعت نفت آبادان به تندی پاسخ انتقادات به تیمش را داد و با اصحاب رسانه درگیری پیدا کرد.

درگیری لفظی سرجیو و خبرنگاران آبادانی

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که فصل گذشته را با هفت هفته شکست ناپذیری با پنج تساوی و دو پیروزی به پایان رساند و رتبه هشتم جدول را به خود اختصاص داد، در لیگ هجدهم نتایج دور از انتظاری گرفته و جزو پایین جدولی‌ها بوده است.

 

آبادانی‌ها که امسال پائولو سرجیو را روی نیمکت خود می‌بینند، در ۲۳ مسابقه این فصل تنها دو پیروزی برابر تراکتورسازی و سایپا داشتند و در ۲۱ دیدار دیگر هم ۱۵ تساوی و ۶ شکست داشتند که این عملکرد با اعتراض تماشاگران پُر شور صنعت نفت و خبرنگاران این شهر همراه بوده است.

 

صنعت نفت که در هفت هفته گذشته لیگ برتر(تمام بازی‌های دور برگشت) هیچ بردی نداشت، بعد از دو باخت و پنج تساوی اخیرش، امشب هم نتوانست در دیدار خانگی مقابل سپاهان مدعی قهرمانی صاحب امتیاز شود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا با این نتیجه ۲۱ امتیازی و در رده سیزدهم جدول بماند.

 

علاوه بر تماشاگران آبادانی که هفته‌هاست به عملکرد پائولو سرجیو و بازیکنان صنعت نفت در این فصل انتقاد داشتند، امشب و بعد از دیدار مقابل سپاهان، خبرنگاران این شهر نیز علیه سرمربی تیمشان موضع‌گیری کردند و درباره عملکرد فنی، کیفیت پایین بازی صنعت نفت، عدم نتیجه‌گیری و ... انتقاداتی مطرح کردند که با واکنش تند او مواجه شد.

 

پائولو سرجیو پس از پاسخگویی تند به اظهارات اصحاب رسانه و در پایان نشست خبری، درگیری لفظی شدیدی با خبرنگاران داشت که در جریان این مجادله‌ها، الفاظ رکیکی از سوی او به میان آمد و در ادامه سرمربی صنعت نفت با عصبانیت و درگیری سالن نشست را ترک کرد.

 

دیدگاه‌ها