کد خبر : 1601725 | 11 فروردين 1398 ساعت 21:50 | 267.8K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه ایسما، پاتوسی، اسماعیلی و باقری

۴ بازیکن استقلال نقره داغ شدند!

گویا اوضاع آنچنان هم در باشگاه استقلال بر وفق مراد پیش نمی‌رود و پس لرزه های باخت در دربی دامن چهار ستاره این تیم را گرفته است.

۴ بازیکن استقلال نقره داغ شدند!

به گزارش "ورزش سه" از دست رفتن پنالتی توسط فرشید اسماعیلی در دربی روز گذشته یک اتفاق ساده به شمار نمی‌رود. استقلال در این بازی شکست خورد تا دوباره از کورس مدعیان عقب بیافتد. از طرفی هواداران کری همیشگی با رقیب سنتی را واگذار کردند تا اوضاع بیش از پیش آتیشی شود.


اما شروع درگیری ها تنها در زمین نبود. به همین علت است که باید این پنالتی را جزو پرماجرا ترین پنالتی های تاریخ دربی بدانیم. درگیری اصلی چند دقیقه بعد از سوت پایان نیمه اول در رختکن استقلال رقم خورد.  جایی که اسماعیلی با دو بازیکن تازه وارد و خارجی تیمش مثل ایسما و پاتوسی درگیری پیدا کرد تا جنگ روانی دیگری قبل از شروع نیمه دوم در رختکن آبی‌پوشان شکل بگیرد.


 طبق شواهد قرار بر این بوده که پاتوسی ضربه پنالتی را به سمت دروازه شلیک کند. موضوعی که اسماعیلی جلوی آن را گرفته و حالا با از دست دادنش همه تقصیرات بر گردن او افتاده است.  به همین علت ایسما و پاتوسی به علت از دست رفتن این ضربه پنالتی به شکل عجیب انتقاداتی را به اسماعیلی ایراد کردند که او هم با توجه به فشار روانی که تحمل می کرد واکنشی تند از خود به نمایش گذاشت.


اما حالا خبر می رسد که باشگاه استقلال با نظر  سرمربی و مدیرعامل جرایم سخت و سنگینی برای این سه بازیکن در نظر گرفته است. موضوعی که می تواند محل اختلاف جدید بعد از شکست در دربی باشد. با اعلام باشگاه ایسما و پاتوسی به علت تخلف در رختکن و بر هم زدن آرامش تیم هر کدام مبلغ ۳ هزار دلار آمریکا جریمه شده‌اند. فرشید اسماعیلی هم به دلیل واکنش تند و همچنین ایجاد درگیری مبلغ ۵۰ میلیون تومان جریمه شده و باید آن را به باشگاه پرداخت کند. سه بازیکنی که در متن درگیری رختکن آبی‌ها بوده اند و حالا مورد تنبیه انضباطی و مالی باشگاه استقلال و وینفرد شفر قرار گرفته‌اند.

 

1394278

 

اما قضیه برای فرشید باقری متفاوت است. او  در هیچ کدام از درگیری ها حضور نداشته و به علت مصاحبه علیه امیرحسین فتحی تنبیه شده است. باقری  بعد از پایان دربی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و نسبت به مدیریت مدیرعامل باشگاه و همچنین عدم تهیه زمین مناسب برای تمرین انتقادات تند و شدیدی را به زبان آورد.  این بازیکن نه تنها باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کند بلکه از حضور در تمرینات تا اطلاع ثانوی محروم شده و حق همراهی استقلال را ندارد.


حکمی بی سابقه که ۴ بازیکن را نقره داغ کرده است و باید دید چه شوکی در استقلال به وجود می‌آورد. شاگردان شفر روز چهارشنبه برابر سایپا قرار می‌گیرند و به دنبال کسب برد و بازگرداندن روحیه از دست رفته قبل از جدال با الهلال عربستان هستند.

 

1394279

دیدگاه‌ها