کد خبر : 1601811 | 12 فروردين 1398 ساعت 12:26 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم در اصفهان بازنده نباشیم

بازی با سپاهان باید مساوی می شد

نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و سوم در بازی دشوار برابر سپاهان با یک گل شکست خورد هرچند نمایش خوبی مقابل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی داشت.

به گزارش" ورزش سه" نفت مسجد سلیمان در اصفهان کار سختی مقابل سپاهان داشت اما این تیم تنها یک بار دروازه اش برابر یکی از مددعیان قهرمانی باز شد. اسماعیل شریفات مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان درباره این بازی گفت:«می‌دانستیم بازی سختی مقابل سپاهان داریم، فکر می‌کنم در زمین دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه نخست سپاهان برتر از ما بود و شاید حق آن‌ها هم بود که به گل برسند اما در نیمه دوم همه چیز عوض شد و سپاهان فقط روی ضد حملات موقعیت‌های خطرناک ایجاد می‌کرد. »


مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت:« عملکرد ما در نیمه دوم بهتر شد  و با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم اما بازی باید مساوی می‌شد. »شریفات افزود:« اگر سپاهان بخواهد مثل امروز بازی کند، نمی‌تواند قهرمان ‌شود زیرا رقیبان سختی دارد و باید روند بازی‌شان را عوض کند و محکم‌تر ادامه دهد؛ ما اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل برسیم هرچند آن‌ها هم یک پنالتی خراب کردند. »


او همچنین درباره  شرایط نفت مسجد  سلیمان گفت: «از این بازی به بعد بقیه بازی‌ها شش امتیازی است؛ در حال حاضر لیگ دو نیمه شده که اگر ما بازی‌های درون خانه را ببریم و درست امتیاز بگیریم می‌توانیم تک رقمی شویم.»

 

1394374

دیدگاه‌ها