کد خبر : 1601815 | 12 فروردين 1398 ساعت 12:55 | 179.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیات مدیره جانشین کمیته انضباطی؛

بررسی یک پرونده؛ کدام استقلالی چرا جریمه شد؟

اعضای هیات مدیره استقلال روز یکشنبه لیست متهمان دیدار دربی را به همراه جریمه آنها منتشر کرد.

بررسی یک پرونده؛ کدام استقلالی چرا جریمه شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اعضای هیات مدیره استقلال در غیاب سرمربی و البته اعضای کمیته انضباطی جلسه ای را در کمتر از 24 ساعت تشکیل دادند تا به دیدار دربی رسیدگی شود. در این جلسه که با مصوبات زیادی همراه بود، نام های زیادی در استقلال جریمه شدند که در ادامه به تفکیک به بررسی آنها می پردازیم.


نکته جالب این است که در موضوع مربوط به محرومیت و جریمه بازیکنان، این اتفاق با نظر شفر رخ داده تا سرمربی استقلال هر چند دیرهنگام به دنبال جریمه و نه مماشات با خاطیان رختکن خود باشد.

 

1.فرشید باقری؛ سنگین ترین جریمه در استقلال برای باقری در نظر گرفته شد. این بازیکن ضمن جریمه نقدی 50 میلیونی فعلا از حضور در استقلال محروم است و نمی تواند در ترکیب و تمرینات حضور داشته باشد.
درگیری با پاتوسی و ایسما در رختکن در کنار درگیری با مهدی رحمتی و پژمان منتظری دو کاپیتان استقلال بین دو نیمه و بعد از مسابقه در کنار مصاحبه تند علیه مدیرعامل و مجادله کلامی با فتحی در اردو از دلایل اصلی این حکم سنگین است.

1351930

 

2.فرشید اسماعیلی؛ اسماعیلی مانند باقری به پرداخت 50 میلیون تومان جریمه محکوم شده است.


درگیری در رختکن بین دو نیمه با دو بازیکن خارجی یعنی ایسما و پاتوسی دلایل اصلی این اتفاق است تا اسماعیلی چنین رقمی را جریمه شود.

 

 

3.ایسما و پاتوسی؛ این دو بازیکن مبلغی کمتر از اسماعیلی جریمه شدند و هر کدام بر اساس قرارداد خود تنها 3 هزار دلار باید پرداخت کنند.


دو بازیکن تازه وارد استقلال در بین دو نیمه و به دلیل مجادله بر سر پنالتی از دست رفته که منتج به درگیری شد به پرداخت این رقم محکوم شدند.


4.وینفرد شفر؛ سرمربی استقلال بر اساس اعلام هیات مدیره برای ارائه توضیحات فنی به باشگاه استقلال احضار شده است.

 


باشگاه فعلا جریمه ای برای کادرفنی در نظر نگرفته اما با توجه به اشاره به این نکته که شفر باید توضیحاتی را ارائه کند، به نظر می رسد دست مدیران باشگاه برای جریمه کادرفنی کاملا باز است و شاید شاهد این اتفاق باشیم اما فعلا احضار به باشگاه، تنها جریمه شفر است.

 

5.اصغر حاجیلو و علی خطیر؛ معاون ورزشی و سرپرست تیم فوتبال استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در این تیم و بی نظمی های صورت گرفته که مهم ترین آن درگیری در رختکن در بین دو نیمه و پایان مسابقه بود، از سوی هیات مدیره توبیخ شدند.

 

6.کاوه ستوده؛ پزشک تیم فوتبال استقلال چهره دیگری است که با جریمه رو به رو شده است. هر چند باشگاه مستقیما به نام او اشاره نکرده اما بر اساس اطلاعیه هیات مدیره دکتر نوروزی باید زیر مجموعه خود را جریمه و توبیخ کند.


ستوده در جریان دیدار دربی با فرهاد مجیدی دچار مشکل شد؛ اختلاف این دو آن جا آغاز شد که ستوده نظراتی فنی درباره سبک بازی استقلال ارائه کرده و به همین دلیل مجیدی به او تذکر داد تا این اتفاق از دیگر حواشی تیم باشد.

 

7.کل تیم؛ تمامی اعضای تیم استقلال از اظهار نظر و یا فعالیت در شبکه های مجازی منع شدند تا به این ترتیب شاید آرامش به استقلال بازگردد.

 

1394395


در این حکم آمده است: به منظور ایجاد آرامش در افکار عمومی و پرهیز و اجتناب از هرگونه رفتار تنش زا و تحریک آمیز و همچنین ایجاد وحدت رویه فیمابین تمامی ارکان باشگاه اعم از بازیکنان، کادرفنی و اجرایی، ورزشی، پزشکی و معاونین باشگاه و لزوم تبیین سیاست گذاری باشگاه توسط مدیرعامل باشگاه مقرر گردید تمامی افراد و عناصر مذکور از هرگونه فعالیت و اعلام نظر در فضای مجازی و در امور مرتبط با باشگاه جدا اجنتاب نمایند.

 

8.در انتظار اخراجی ها؛ در بخشی از مصوبات هیات مدیره به این موضوع اشاره شده است که : در خصوص ادامه و یا قطع همکاری افراد و عناصر خاطی در جایگاه‌های مختلف تصمیماتی اتخاذ که زمان اجرای آن به مدیرعامل باشگاه تفویض گردید.

دیدگاه‌ها