کد خبر : 1601817 | 12 فروردين 1398 ساعت 12:58 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان: شاید در ترجمه سوءتفاهمی رخ داده باشد

ماجرای درگیری سرجیو با خبرنگاران آبادانی چه بود؟

سرمربی پرتغالی نفت آبادان دیروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهر درگیری لفظی پیدا کرد.

ماجرای درگیری سرجیو با خبرنگاران آبادانی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نفت آبادان در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکرده و هفته های زیادی است هواداران این تیم در حسرت کسب برد هستند، روز گذشته نیز آبادانی ها یک شکست خانگی را مقابل سپاهان تجربه کردند.


بعد از بازی پائولو سرجیو، سرمربی پرتغالی نفت آبادان در برابر خبرنگارانی نشست که به شدت از عملکرد تیم شهرشان ناراضی بودند. بعد از چند سوال و جواب، تنش از جایی شروع شد که یکی از خبرنگاران پرسید: «با توجه به نتایج اخیر صنعت نفت و مساوی‌های پرتعداد و عدم پیروزی آیا امکان سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر وجود ندارد؟».


پاسخ سرجیو هم که به نظر می رسید از این سوال عصبانی شده، کم حاشیه نبود: «این صحبت‌ها و این شیوه حمایت کردن کمکی به تیم نمی‌کند. ما تلاش کردیم بازیکنان خوبی بیاوریم و تا روز آخر این کار را انجام دادیم. من تا روز آخر و تا زمانی که اینجا هستم به هیچکس بی‌احترامی نخواهم کرد. من به شما تا به امروز احترام گذاشتم و شما هم باید به من احترام بگذارید.»


این جواب سرمربی پرتغالی جو نشست خبری را متشنج کرد و خبرنگاران که می خواستند سراغ سوالات بعدی بروند و به نحوه صحبت کردن سرجیو اعتراض داشتند، با عصبانیت او مواجه شدند.


به گفته خبرنگاران آبادانی در پایان سرجیو در واکنش به سوالی مبنی بر عصبانیت هواداران با بیان جمله رکیکی و بی‌احترامی به حاضران در نشست خبری، سالن را ترک کرد.


برای پیگیری این مساله و با توجه به اینکه نفت آبادان در نیم فصل دوم مدیررسانه ای ندارد، با مسعود رضاییان، مدیر ورزشی باشگاه تماس گرفتیم. او در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «من در نشست خبری حاضر نبودم و نمی توانم چیزی را دقیق عنوان کنم. با این حال اینطور که از دوستان به من نقل شده، بعد از سوالی درباره احتمال سقوط تیم، سرجیو کمی عصبانی شده و تنش از آنجا شروع شده است. من نشنیدم که سرجیو به کسی توهین کرده باشد. این موضوع را پیگیری می کنم. همیشه درباره مربیان خارجی چنین مسائلی وجود دارد چون باید سوالات و جواب ها ترجمه شود و شاید در این میان منظور دوطرف به درستی منتقل نشود.»


وی در ادامه بیان داشت: «بهتر است در این شرایط وارد حاشیه نشویم. درست است که هواداران و خبرنگاران هم از نتایج تیم راضی نیستند، اما مدیران باشگاه باید تلاش خود را به کار بگیرند که از همین حالا برای فصل آینده تیمی قدرتمند را بسازند. فعلا که من نشانه ای از تغییرات در کادرفنی در باشگاه نمی بینم.»

دیدگاه‌ها