کد خبر : 1601822 | 12 فروردين 1398 ساعت 13:21 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در تیم های مدعی قهرمانی راحت تر است

میداوودی: داور به ما کارت داد به سپاهانی‌ها هشدار

مهاجم با تجربه نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم برای جبران گل خورده به میدان آمد اما در نهایت این تیم بازی را به سپاهان مدعی با نتیجه یک بر صفر باخت.

میداوودی: داور به ما کارت داد به سپاهانی‌ها هشدار

به گزارش"ورزش سه" میلاد میداوودی مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان درباره بازی این تیم برابر سپاهان گفت:«ما در  این بازی عملکرد خوبی داشتیم و ضدحمله های سپاهان به خاطر حمله ها و بازی هجومی تیم ما بود.در نیمه دوم حداقل نتیجه این بازی تساوی بود، چند موقعیت خوب هم داشتیم که ضربه عسگری به تیر دروازه برخورد کرد و در مجموع نیمه دوم خوب بود. » او افزود:«با شرایطی که تیم دارد نمی‌توانیم خودمان را با سپاهان مقایسه کنیم؛ از همه نظر پایین‌تر از سپاهان هستیم. این تیم چندسال است که تیم اول لیگ بوده و همیشه جزو تیم‌های مدعی قهرمانی بوده و امسال هم هست. سپاهان هم در این بازی تحت فشار بود؛ اگر این بازی را مساوی می‌کردند یا نتیجه نمی‌گرفتند از کورس قهرمانی جا می‌ماندند. »


او با اشاره به عملکرد داور مسابقه هم گفت:«داوری به ضرر ما بود، در آن صحنه‌ای که پنالتی به نفع سپاهان گرفته شد، دو صحنه دیگر به همان شکل در زمین سپاهان اتفاق افتاد که داور به نفع ما نگرفت. تمام بازیکنان ما از داور کارت گرفتند ولی به بازیکنان سپاهان فقط هشدار می‌داد طوری که انگار می‌خواست بازیکنان سپاهان برای بازی بعد باشند و کارتی دریافت نکنند. » مهاجم سابق استقلال و تیم ملی ایران همچنین گفت:«تیم ما پایین جدول است اما همانطور که سپاهان به این امتیاز احتیاج داشت ما هم احتیاج داشتیم، چند هفته آخر بازی‌ها شرایط برای ما سخت خواهد شد. سپاهان میزبان بود اما آن‌ها هم باید کارت بگیرند و هرچقدر ما گفتیم فایده‌ای نداشت. بازی‌های قبل هم از داوری ضربه خوردیم ولی در کل به تیم سپاهان تبریک می‌گویم که با همان یک گل در کورس قهرمانی باقی ماندند. »  


میداوودی در ادامه گفت:« بازی در تیمی که در کورس قهرمانی است قطعا راحت تر است. بازی برای قهرمانی شرایط خاص خودش را دارد، اکثراً تیم‌های شهرستانی و ضعیف در حال افتادن هستند  و با تلاش خود بازیکن و کادر فنی به لیگ برتر می‌آیند که فشار زیادی روی تیم و هواداران است. خیلی از شهرها هیچ چیزی به غیر از تیم فوتبال‌شان ندارند و تمام زندگی مردم آن شهر همان یک تیم است؛ وقتی آن تیم سقوط می‌کند این شرایط خیلی بدتر می‌شود. هنگامی که تیمی بالای جدول باشد با یک بازی خوب چند هفته خیالش راحت است اما اگر آخر جدول باشد این اتفاق برعکس می‌شود و با یک بازی بد باید تا چند هفته تلاش کند تا آن نتیجه جبران شود.»

دیدگاه‌ها