کد خبر : 1601834 | 12 فروردين 1398 ساعت 14:10 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد تراکتور بدون استوکس و با خط حمله جدید

تراکتورسازی در حالی مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید که خط حمله اش به طور کامل تغییر کرده بود.

برد تراکتور بدون استوکس و با خط حمله جدید

به گزارش "ورزش سه"، تیم تحت هدایت جورج لیکنز در هشتمین بازی نیم فصل دوم نیز یک برد قاطع را مقابل استقلال خوزستان کسب کرد تا جمع امتیازاتش را به عدد 46 برساند و شانس خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی را افزایش بدهد.


نکته قابل توجه در شکل بازی تراکتور مقابل استقلال خوزستان تغییراتی بود که جورج لیکنز در خط حمله ایجادکرد. در بازی های گذشته معمولا آنتونی استوکس به عنوان مهاجم نوک در ترکیب تراکتور حضور داشت، اما دیر اضافه شدن این مهاجم ایرلندی به تمرینات در سال 98 باعث شد تا لیکنز به او استراحت بدهد و از نفرات دیگر در ترکیب اصلی استفاده کند.


از سوی دیگر تراکتورسازان مسعود شجاعی کاپیتان خود را نیز در بازی روز شنبه به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند تا لیکنز تغییراتی را در خط حمله ایجاد کند. او از وجود ساسان انصاری در نوک حمله استفاده کرد و احمد موسوی نیز به ترکیب اضافه شد. در این شرایط اسماعیلی فر یک خط جلوتر رفت و وینگر راست شد. همچنین سوگیتا و دژاگه پشت آنها قرارگرفتند. با وجود این تغییرات اما خط حمله تراکتور بازهم قدرتمند ظاهر شد و توانست با به ثمر رساندن 3 گل توانایی هایش را نشان دهد.


تراکتورسازی در مسابقه با استقلال خوزستان موقعیت های دیگری نیز داشت که آنها را از دست داد و اگر این فرصت ها تبدیل به گل می شد، شاید برد هیجان انگیز تری برای سرخ های آذربایجان به دست می آمد.

دیدگاه‌ها