کد خبر : 1601855 | 12 فروردين 1398 ساعت 15:01 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

با قرار گرفتن مقابل دوربین

شادی بارانی و ادامه‌دار پرسپولیسی‌ها از برد دربی

بازیکنان پرسپولیس با قرار گرفتن مقابل دوربین عکاسان شادی ادامه داری از برد دربی و صدرنشینی در لیگ برتر از خود نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه" شکست استقلال در دربی حساس این فصل و تثبیت صدرنشینی و همچنین ایجاد اختلاف با رقیب سنتی علاوه بر این که هواداران را بسیار خوشحال کرده است باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس نیز همچنان به شادی خود ادامه داده و آن را در تمرینات نشان دهند و با عکس یادگاری این لحظات را در تاریخ ثبت کنند.


در حالی که دومین تمرین سرخپوشان بعد از فتح شهر آورد صبح امروز در هوای بارانی و زمین غوطه‌ور در آب ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می شد، بازیکنان سرخپوش در حین تمرین با قرار گرفتن مقابل دوربین عکاس باشگاه عکس‌هایی به یادگاری با شادی های مختلف ثبت کردند.


در این بین شجاع خلیل زاده،  کمال کامیابی نیا و همچنین علیرضا بیرانوند سعی داشتند با ژست های مختلف در همه عکس ها حضور داشته و اینگونه به شیطنت های خود در تیم ادامه دهند.


بازیکنان این تیم حالا با روحیه ای بالا و مثال زدنی آماده جدال سخت با پیکان در روز پنجشنبه می شوند. دیداری حساس که برانکو آن را مهم‌تر از دربی می داند. پرسپولیسی‌ها به واسطه برد در این بازی بی چون و چرا صدرنشین مسابقات باقی می مانند و با این عنوان به استقبال دو بازی  سرنوشت ساز با الاهلی عربستان می روند.

 

 

1394425

 

1394426

 

1394427

 

دیدگاه‌ها