کد خبر : 1601899 | 12 فروردين 1398 ساعت 20:46 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با ویارئال

والورده: هیچ زمانی برای استراحت مسی خوب نیست

بارسلونا فردا از هفته 30 لالیگا در لاسرامیکا باید به مصاف میزبانش ویارئال برود.

والورده: هیچ زمانی برای استراحت مسی خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که با 10 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در صدر قرار دارد، در صورت پیروزی یک قدم مهم دیگر به سمت قهرمانی بر خواهد داشت. با توجه به اینکه بارسا هفته بعد دو بازی حساس برابر اتلتیکو و سپس منچستریونایتد پیش رو دارد، برخی معتقدند که ارنستو والورده باید به لئو مسی استراحت بدهد. هنوز مشخص نیست که سرمربی بارسا برای بازی فردا چه برنامه ای در سر دارد.

 

 

1388811

 

 

والورده در نشست خبری این بازی گفت:« ویارئال در شرایط دشواری قرار دارد و برای سقوط نکردن می جنگد. در بازی قبلی برابر سلتا 0-2 جلو بود و سپس سه گل دریافت کرد. آنها ته جدول قرار دارند ولی برابر تیم های قدرتمند، بازی های خوبی در این فصل به نمایش گذاشته اند.  بازی آنها برابر سویا، رئال و اتلتیکو ستودنی بود.

ویارئال همچنین در یک چهارم نهایی لیگ اروپا حضور دارد و نباید این را فراموش کرد. طبیعتا ما به پیروزی فکر می کنیم و در مقطع پایانی فصل، هر سه امتیاز ارزش حیاتی دارد. 9 بازی باقیمانده و هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت.»

 

 

1362597

 

 

استراحت به مسی:« هیچ بازی ایده آلی برای اینکه به بازیکنی چون مسی استراحت بدهیم، وجود ندارد ولی خواهیم دید فردا چه تصمیمی می گیرم. برای ویارئال احترام قائلیم و این بازی برای مان اهمیت بالایی دارد. خیلی ها منتظر بازی شنبه برابر اتلتیکو هستند ولی ابتدا باید سه امتیاز بازی با ویارئال را بگیریم. این بازی به همان اهمیت بازی با اتلتیکو است.

دیداری است که باید در آن پیروز شویم. ویارئال هم به سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارد. همه بازیکنانی که در اختیار دارم، بازیکنانی مفید و موثر هستند. فصل طولانی است و برای همه وقت به اندازه کافی وجود دارد. هرچند در هر تیمی یکسری بازیکن وجود دارند که اهمیت شان در ترکیب اصلی بیشتر است.»

 

لیگ قهرمانان:« به صورت تاریخی بارسا وقتی قهرمان چمپیونزلیگ شده، همان فصل فاتح لالیگا نیز شده است. لیگ قهرمانان به همه انگیزه می دهد. در این تورنمنت حتی یک 15 دقیقه بد می تواند باعث حذف تان شود ولی در لالیگا همیشه فرصت برای جبران وجود دارد. معتقدم برای درخشش در لیگ قهرمانان باید در لالیگا هم فرم خوبی داشته باشید و به همین دلیل لالیگا همیشه برای من حیاتی است.»

 

دمبله:« نمی دانم چه زمانی به بازی ها بر می گردد و فشاری هم به او وارد نمی کنیم. شاید شنبه و شاید هم برابر منچستریونایتد بتواند ما را همراهی کند. همه چیز به نظر پزشکان بستگی دارد.

دیدگاه‌ها