کد خبر : 1601928 | 13 فروردين 1398 ساعت 14:45 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: قبل از بازنشستگی مربی پرتغال خواهم شد

مورینیو که سه ماه و نیم پیش از منچستریونایتد اخراج شد، در این مدت به عنوان کارشناس در شبکه های مختلف فعالیت کرده است.

مورینیو: قبل از بازنشستگی مربی پرتغال خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"،  او که در دوران حرفه ای اش در کشورهای پرتغال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا مربیگری کرده، در هفته های اخیر به کانون شایعات بدل شده بود و روزی نبود که از احتمال حضورش در رئال مادرید خبر ندهند اما در نهایت این زیدان بود که به رئال برگشت و جانشین سولاری شد.

 انتظار اینکه مورینیو یک فصل دیگر را نیز بدون تیم بماند، کمی دور از ذهن است. تاکنون سابقه نداشته است که مورینیو یک فصل فوتبالی خارج از گود باشد.

 

 

1394515

 

 

آقای خاص در نشست اتحادیه ملی مربیان پرتغال گفت:« بسیار دوست دارم فصل بعد مربیگری کنم ولی در حال حاضر بیکاری و دوری از مربیگری عذابم نمی دهد و فرصت خوبی برای فکر کردن به مسائل دیگر دارم. در هر صورت اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که دوست دارم فصل بعد روی نیمکت مربیگری یک تیم حضور داشته باشم.»

 

مورینیو ادامه داد:« در ماه های اخیر پیشنهادات زیادی داشتم اما تصمیم گرفتم تا انتهای فصل صبر کنم. می خواهم هدایت تیمی را بپذیرم که یک پروژه جذاب داشته باشد و نیز در لیگی که به من انگیزه کافی را بدهد.»

 

مورینیو همچنین عنوان کرد که دوست دارد روزی سرمربی پرتغال شود:« فرناندو سانتوس(سرمربی کنونی پرتغال) نیاز نیست نگران باشد چون در حال حاضر علاقه ای به حضور در تیم ملی ندارم. ما دوستان خوبی هستیم. شاید پیش از بازنشستگی این کار را قبول کنم ولی هنوز زمان زیادی تا آن روز باقیمانده است.»

 

دیدگاه‌ها