کد خبر : 1601979 | 13 فروردين 1398 ساعت 15:08 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمان استراحت بارسلونا به مسی مشخص شد

لیونل مسی هفته هاست که به صورت ثابت برای بارسلونا بازی می کند و خبری از استراحت دادن به او نیست.

زمان استراحت بارسلونا به مسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، ارنستو والورده شب گذشته در نشست خبری بازی با ویارئال رسما گفت که هیچ دیداری را برای استراحت دادن به مسی ایده آل نمی بیند و به دلیل قطعی نبودن قهرمانی در لالیگا به نوعی قصد ندارد روی این مورد ریسک کند. به این ترتیب مسی نه تنها امشب که در بازی شنبه مقابل اتلتیکو نیز در ترکیب بارسا قرار خواهد داشت.

 

 

1393545

 

 

فوق ستاره آرژانتینی 10 بازی متوالی است که برای بارسا به میدان رفته و استراحت نداشته است. در این بین او یک بازی هم برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است. در دو ماه اخیر شرایط اینگونه بوده و مسی بدون حتی یک دقیقه استراحت به بازی رفت مقابل منچستریونایتد خواهد رسید.

در سه سال گذشته یکی از دلایل ناکامی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را فشار مضاعف به مسی و خستگی او در مقطع پایانی عنوان کرده اند و در فصل جاری نیز اوضاع تغییری نکرده است.

 

بارسا پس از بازی رفت برابر یونایتد باید در زمین اوئسکا(24 فروردین) به میدان برود و چند روز بعد نیز بازی برگشت از راه خواهد رسید. ارنستو والورده به احتمال فراوان برابر اوئسکا به مسی استراحت خواهد داد تا او سرحال تر به بازی برگشت برابر یونایتد برسد. در واقع تنها دیداری که می توان تصور کرد مسی به استراحت بپردازد، همین دیدار است. اوئسکا در قعر جدول قرار دارد و پیروزی بارسا حتی بدون مسی برابر این تیم نیز کاملا محتمل به نظر می رسد.

 

دیدگاه‌ها