کد خبر : 1601993 | 13 فروردين 1398 ساعت 16:08 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال سایپا؛ روز خاص اسماعیلی در ورزشگاه آزادی

هافبک استقلال فردا در بازی برابر سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز خاصی را پشت سر خواهد گذاشت.

استقلال سایپا؛ روز خاص اسماعیلی در ورزشگاه آزادی

به گزارش ورزش سه، هر چند این روزها فرشید اسماعیلی بابت ضربه چیپ در دربی تحت فشار زیادی قرار گرفته است اما او در بازی با سایپا در جام حذفی که منجر به حذف استقلال شد نقش مهمی در جریان بازی داشت.


در این بازی که استقلال بعد از شکست برابر سپاهان در لیگ برتر به مصاف سایپا رفته بود فرشید اسماعیلی روی پنالتی که الحاجی گرو برای آبی‌ها گرفت موفق شد گل اول تیمش را بزنند.


در ادامه سایپا موفق شده توسط مهدی ترابی گل مساوی را بزند اما یک بار دیگر داور برای استقلال نقطه پنالتی را نشان داد که این بار الحاجی‌گرو خودش توپ را وارد دروازه کرد و آبی ها را دو بر یک پیش انداخت هرچند که این نتیجه هم ماندگار نبود و در نهایت امین حاج محمدی توانست گل تساوی را وارد دروازه آبی ها کنند.


این بازی با وجود اینکه سایپا دقایق زیادی ۱۰ نفر بود با نتیجه دو بر دو در وقت‌های اضافه و قانونی به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشید که در این ضربات فرشید اسماعیلی یکی از کسانی بود که ضربه پنالتی اش را از دست داد و نتوانسته آن را وارد کند تا آبی ها شانس صعود به مرحله بالاتر جام حذفی را از دست بدهند.


فرشید اسماعیلی حالا برای بازی فردا برابر سایپا انگیزه های بیشماری خواهد داشت، یکی این که بتواند پنالتی جام حذفی برابر این تیم را جبران کند و دوم اینکه بتواند با درخشش برابر شاگردان علی دایی خاطره بدی که از دربی در ذهن هواداران این تیم گذاشته را از ذهن ها پاک کند.

دیدگاه‌ها