کد خبر : 1602037 | 13 فروردين 1398 ساعت 20:57 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند: معلوم نیست برابر استقلال بازی کنم

هافبک سایپا می‌گوید درآستانه دیدار با استقلال همچنان مصدومیت دارد.

رضاوند: معلوم نیست برابر استقلال بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: پس از آنکه در دیدار با فولاد مصدوم شدم و خون‌ریزی داشتم، به بیمارستان رفتم و سه، چهار روز بستری شدم؛ الان هم شرایطم خیلی خوب نیست و احساس درد دارم؛ بعید می‌دانم و فکر نمی‌کنم بتوانم بازی کنم ولی در دو روز اخیر تمریناتم را شروع کردم، در اردوی تیم هستم و باید ببینم فردا شرایط حضور در زمین را دارم یا خیر.

 

او با تاکید بر اینکه بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت، اظهار کرد: استقلال دربی را باخته و شرایط‌اش طوری است که فقط برای برد مقابل ما قرار می‌گیرد تا در کورس مدعیان قهرمانی بماند؛ تیم ما نیز جوان و با انگیزه است و برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم و می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

هافبک- مهاجم تاثیرگذار سایپا یادآور شد: در جام حذفی با یک بازیکن اخراجی توانستیم استقلال را متوقف کنیم و مقابل پرسپولیس هم شکست نخوردیم؛ فردا هم به دنبال برد هستیم و می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

 

رضاوند درباره مشکلات مالی سایپا که اخیرا در شرایط این تیم نیز تاثیر گذاشته بود، ابراز کرد: تاکنون دریافتی تیم حدودا ۵۰ درصد بوده ولی مسؤولان وعده‌هایی به ما دادند که باید ببینیم بعد از تعطیلات این قول‌ها عملی می‌شود یا نه.

 

خبرنگار: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها