کد خبر : 1602039 | 13 فروردين 1398 ساعت 21:10 | 91.8K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات تیام در خصوص شایعات نژاد پرستانه (عکس)

مهاجم سنگالی و محبوب فصل گذشته استقلال با انتشار یک استوری نسبت به شایعات مطرح شده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، همیشه تبعات شکست در دربی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در روزهای بعد از آن وجود داشته است. این بار تمام هجمه ها بعد از شکست در شب بازی بیشتر متوجه مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی شد. اما اتفاقات داخل رختکن در بین دو نیمه و صحبت های کذبی که به فرشید اسماعیلی نسبت داده اند باعث شد تا مسائل نژاد پرستانه در فضای باشگاه مطرح شود که در همین رابطه مهاجمین آفریقایی حال حاضر استقلال  در پیامی ویدئویی این مسائل را تکذیب کردند.


در همین خصوص دیگر بازیکنان رنگین پوست استقلال در این یکی دو سال اخیر هم سعی کرده اند با انتشار پیام هایی، کاملا این مسئله بسیارمهم را که هرگز در فوتبال ایران محلی از اعراب نداشته است را کاملا رد کرده  تا این فضا در آستانه دیدار استقلال در مقابل سایپا کمرنگ تر شود.


بعد از الحاجی گرو حالا نوبت به مامه تیام مهاجم محبوب فصل پیش استقلال رسیده است که در استوری خودش این چنین واکنش نشان داده است:


«دوستان آبی من همه شما می دانید که من چقدر دوست داشتم زمانی را که بخشی از خانواده آبی بودم. در تمام آن مدت همه بازیکنان و اعضای باشگاه با کمال احترام با من رفتار کردند ومن هنوز هم دوست شما هستم. حتی من چند هفته پیش وریا را ملاقات کردم. لطفا دروغ ها را باور نکنیدو صمیمانه در کنار هم باشید؛ مطمئنا موفقیت را با هم جشن خواهید گرفت.»

 

1394663

دیدگاه‌ها