کد خبر : 1602045 | 13 فروردين 1398 ساعت 23:30 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی میلان مقابل اودینزه

میلان در دیداری خانگی مقابل اودینزه با تساوی 1-1 متوقف شد و فرصت صعود به رتبه سوم جدول را از دست داد.

توقف خانگی میلان مقابل اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که با دو شکست پیاپی، رتبه سوم جدول را به رقیب همشهری، اینتر، واگذار کرده بودند، می توانستند با پیروزی برابر اودینزه، به طور موقت به رتبه سوم برگردند اما در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 11، جانلوئیجی دوناروما به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و په په رینا جای او را گرفت.

در ادامه میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود در دقیقه 26 به گل برسند اما موسو، دروازه بان اودینزه، با یک واکنش دیدنی، مانع از گلزنی کوترونه شد.

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 44 به گل رسید. روی ارسال عالی کوترونه به دهانه دروازه بود که پیانتک ابتدا با پا به توپ ضربه زد اما موسو توپ را برگرداند. توپ برگشتی به خود ستاره لهستانی رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

 

1394674

 

نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در مقابل این اودینزه بود که در دقیقه 64 به گل تساوی رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که در نهایت پاس عرضی فوفانا، لاسانیا با رینا تک به تک و او هم با یک شوت دیدنی، دروازه میلان را باز کرد.

بازیکنان میلان که پیروزی را از دست رفته می دیدند، در ادامه حملات شان را از سر گرفتند و در دقایق پایانی برشدت حملات افزودند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 87 کاستیه‌خو گل برتری روسونری را به ثمر برساند اما باز هم موسو دروازه اودینزه را نجات داد.

در نهایت تلاش میلانی ها ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها