کد خبر : 1602051 | 14 فروردين 1398 ساعت 01:25 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

کالیاری 0-2 یوونتوس: پیروزی بی دردسر بیانکونری

یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-0 کالیاری را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ نزدیک شد.

کالیاری 0-2 یوونتوس: پیروزی بی دردسر بیانکونری

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که یوونتوسی ها کریس رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند، مقابل کالیاری چندان به مشکل نخوردند و در نهایت توانستند با گل های لئوناردو بونوچی و مویس کین به برتری برسند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و اولین موقعیت جدی این تیم در دقیقه 9 ایجاد شد. روی ارسال الکس ساندرو بود که امره جان صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به دروازه میزبان پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد، این بار پیانیچ بود که با یک ارسال خوب، برای کاسرس موقعیت سازی کرد اما ضربه نه چندان خوب او را دروازه بان کالیاری مهار کرد.

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 22، سرانجام این تیم به گل رسید. روی ضربه کرنر برناردسکی از سمت راست دروازه کالیاری بود که بونوچی بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

1394684

 

چهار دقیقه بعد، یوونتوس می توانست با ضربه سر ماتوئیدی به گل دوم برسد اما او که با ارسال دی شیلیو صاحب موقعیت شد، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و چیزی نمانده بود که کالیاری در دقیقه 38 به گل تساوی برسد اما ضربه پدرو به شکل خطرناکی از بالای دروازه شزنی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود یووه به پایان رسید.

نیمه دوم را کالیاری بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شد اما این یوونتوس بود که می توانست در دقیقه 60 به گل دوم برسد ولی مویس کین که روی یک حرکت خوب، صاحب موقعیت گلزنی شده بود، نتوانست دروازه بان حریف را مغلوب کند.

در ادامه باز هم این یوونتوس بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 71 به گل دوم برسد اما ضربه والی برناردسکی به کین برخورد کرد و راهی به چهارچوب دروازه کالیاری پیدا نکرد.

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 85 به گل دوم رسید. فرار بنتانکور از سمت راست و پاس در عرض او، در مقابل دروازه به مویس کین رسید و او هم این بار با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود یوونتوس به پایان رسید. با این پیروزی این تیم 81 امتیازی شد و فاصله اش با ناپولی، تیم دوم جدول را به 18 امتیاز افزایش داد.  

دیدگاه‌ها