کد خبر : 1602060 | 14 فروردين 1398 ساعت 01:56 | 81.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دست به دست شد و از دست رفت

ویارئال 4-4 بارسا: شب حیرت انگیز در ال سرامیکا

دیدار جذاب تیم های ویارئال و بارسلونا با تساوی 4-4 به پایان رسید.

ویارئال 4-4 بارسا: شب حیرت انگیز در ال سرامیکا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا بارسلونا با دو گل پیش افتاد اما ویارئال با زدن 4 گل، در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار گرفت ولی دو گل از لیونل مسی و لوئیس سوارز در ثانیه های پایانی، باعث شد تا بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما این بارسا بود که می توانست در دقیقه 2، روی اشتباه بازیکن ویارئال به گل برسد ولی ضربه سوارز با آسنخو مهار کرد.

5 دقیقه بعد نوبت ویارئال بود که اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه بارسا ایجاد کند اما ضربه سر ایبورا را تراشتگن دفع کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 12، این بارسا بود که به گل اول بازی رسید. روی پاس در عمق سرخی روبرتو، مالکوم از سمت راست فرار کرد و پاس در عرض او را کوتینیو با یک ضربه بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

 

1394692

 

تیم میزبان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 16، گل دوم را دریافت کرد. این بار روی ارسال عالی آرتورو ویدال از پشت محوطه جریمه بود که مالکوم با یک ضربه سر دقیق توانست کار را تمام کند.

 

1394693

 

در دقیقه 19، چیزی نمانده بود که بارسا به گل سوم برسد اما ضربه چیپ کوتینیو به تیر دروازه آسنخو برخورد کرد. در حالی که حملات بارسا برای زدن گل سوم ادامه داشت، این ویارئال بود که در دقیقه 23 به گل اول رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که چوکووئزه با پاس در عمق صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه ضربه اولش به تیر دروازه برخورد کرد، ضربه بعدی را به گوشه دروازه تراشتگن فرستاد.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 31 به گل دوم برسد ولی حضور به موقع آلبا، دروازه بارسا را نجات داد.

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم این فرصت را داشتند که به گل های بیشتر برسند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بارسا با برتری 2-1 به رختکن رفت.

نیمه دوم را ویارئال بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. کوکو اکامبی که از سمت راست فرار کرده بود، قصد داشت توپ را به مقابل دروازه بارسا ارسال کند که توپ بعد از برخورد به لنگله، به سمت دروازه رفت و با جاگیری اشتباه تراشتگن، وارد دروازه شد.

 

1394696

 

در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که برای زدن گل پیش کشیدند اما تیم میزبان توانست در دقیقه 62 به گل سوم برسد. روی پاس در عمق عالی مانو مورلانس بود که ایبورا با تراشتگن تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1394694

 

سوارز می توانست یک دقیقه بعد کار را به تساوی بکشد اما ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک به دنبال زدن گل های بعدی بودند تا اینکه ویارئال در دقیقه 80 توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس در عمق سانتی کازورلا، کارلوس باکا صاحب موقعیت شد و بعد از پشت سر گذاشتن تراشتگن، دروازه را باز کرد.

بارسا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 86، کار برای این تیم راحت تر شد. آلوارو گونسالس که یک کارت زرد داشت، با خطا روی سوارز، کارت دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بارسا به حملاتش ادامه داد و در دقیقه 90 اختلاف را به حداقل رساند. روی یک ضربه آزاد بود که مسی با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 4-3 کرد.

بازیکنان بارسا بعد از این گل به حملات شان ادامه دادند و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با دفع ناقص مدافعان ویارئال به سوارز رسید و او هم با یک شوت تماشایی، کار را تمام کرد. به این ترتیب، این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی 4-4 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها