کد خبر : 1602063 | 14 فروردين 1398 ساعت 10:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم و باختیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل ولوز ضمن ابراز ناراحتی از اشتباه‌های بچه‌گانه بازیکنانش در این بازی، رویهم‌رفته از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

سولسشر: روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم و باختیم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شکست دیشب منچستریونایتد مقابل ولوز، شکستی که در خانه ولوز با نتیجه 2-1 اتفاق افتاد و باعث شد یونایتد در جدال دشوار برای قرار گرفتن بین 4 تیم اول جدول لیگ برتر، سه امتیاز مهم و حساس از دست بدهد، اوله گنار سولسشر بعد از بازی گفت رویهم‌رفته از عملکرد تیمش در این بازی راضی است هر چند از اشتباهات تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت یونایتد در این بازی اشتباهات بدی مرتکب شده که قابل پیش‌گیری بوده است.

 

1394710

 

منچستریونایتد با شکست دیشب، در چهار بازی اخیرش در رقابتهای مختلف، سه شکست را تجربه کرده. شکست‌هایی که باعث شده یونایتد در حساس‌ترین زمان فصل احساس کند از رقبای خود عقب افتاده است. با اینحال سولسشر همچنان معتقد بود که عملکرد فنی تیمش در میدان خوب بوده و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

 

سولسشر بعد از بازی گفت:" امروز از آن روزها بود که ما همه کار کردیم و می‌توانستیم دو یا سه گل بزنیم و حق‌مان هم همین بود. ما امروز فرصت‌های گلزنی عالی‌ای داشتیم ولی دروازه‌بان حریف با سیوهایی درخشان مانع از گلزنی ما شد. البته باید به حریف هم تبریک گفت. آنها به ما گل زدند و از اشتباهات ما نهایت استفاده را بردند".

 

1394711

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" به نظر من بچه‌های ما خوب بازی کردند و حتی زمانی که 10 نفره شده بودیم فرصتهای گلزنی خلق کردند. بچه‌های ما کارهایی که باید انجام می‌دادند را انجام دادند ولی ما روی اشتباه‌های بچه‌گانه گل خوردیم و از آن طرف نتوانستیم فرصت‌هایمان را گل کنیم".

 

سولسشر در ادامه اضافه کرد:" از این اتفاقات می‌افتد. این شکست نتیجه چند مورد تصمیم‌گیری نادرست در زمین بود ولی خب، فوتبال همین است".

 

دیدگاه‌ها