کد خبر : 1602084 | 14 فروردين 1398 ساعت 11:27 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید درون‌تیمی از گل استثنایی لیونل مسی

ضربه آزاد استثنایی لیونل مسی در بازی دیروز بارسلونا مقابل ویارئال، حتی هم‌تیمی‌های او را به حیرت واداشته. کارلس آلنیا، هم‌تیمی ستاره آرژانتینی می‌گوید زبان از توصیف گل زیبای مسی قاصر است.

تمجید درون‌تیمی از گل استثنایی لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بارسلونا در ورزشگاه استادیو دلا سرامیکا مهمان ویارئال بود. در یک بازی پرافت و خیز درحالی که عقربه‌های ساعت به دقیقه 90 نزدیک می‌شد بارسا با نتیجه 4-2 از حریف عقب افتاده بود و اکثر تماشاچی‌ها مشغول پایکوبی بودند چرا که کار غول کاتالان را تمام‌شده می‌دانستند. اما از این دقیقه ناگهان نوبت به دو ستاره بزرگ بارسا رسید که ورق را برگردانند و بازی را به تساوی بکشانند.

 

کامبک رویایی بارسا با ضربه آزاد بی‌نظیر و استثنایی لیونل مسی رقم خورد. مسی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه 90 پشت ضربه ایستگاهی ایستاد تا بار دیگر از روی این ضربات گلی به ثمر برساند که حتی هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا را غرق بهت و حیرت کند.

 

1394746

 

یکی از این هم‌تیمی‌ها کارلس آلنیا بود که در پایان بازی گفت:" گل مسی فوق‌العاه تماشایی بود. یک گل بی‌نظیر و استثنایی. زبان برای توصیف گلی که لیونل مسی امشب به ثمر رساند قاصر است".

 

1394748

 

ارنستو والورده در هفته‌های اخیر بارها گفته که بارسلونا نبرد برای قهرمانی در لالیگا را تمام شده نمی‌بیند. هدف والورده در واقع القای این حس به بازیکنانش بوده که نباید بازی‌هایشان را دست کم بگیرند و قهرمانی خود را از پیش معلوم فرض کنند.

 

1394742

 

آلنیا هم در مصاحبه بعد از بازی نشان داد که حرفهای سرمربی‌اش را قبول دارد چرا که به خبرنگاران گفت:" کار ما با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید تمام نشده. نبرد تا زمانی که از نظر ریاضی دیگر قهرمانی ما مسجل شده باشد ادامه دارد. هنوز هیچ چیز معلوم نیست. سرمربی ما بارها به ما یادآوری کرده که سه سال پیش چه اتفاقی افتاده و چرا باید حواس‌مان تا لحظه آخر جمع باشد".

 

 

 

دیدگاه‌ها