کد خبر : 1602121 | 14 فروردين 1398 ساعت 13:38 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس کالیاری: شعارها علیه مویس کین نژادپرستانه نبود

گیولینی، رئیس باشگاه کالیاری می‌گوید شعارهای هواداران این تیم در بازی دیشب یوونتوس و کالیاری که خطاب به مویس کین سر داده شده، نژادپرستانه نبوده است.

رئیس کالیاری: شعارها علیه مویس کین نژادپرستانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، توماسو گیولینی، رئیس باشگاه کالیاری می‌گوید شعارهایی که در جریان بازی دیشب کالیاری و یوونتوس از سوی هواداران این تیم علیه مویس کین، ستاره یوونتوس سر داده شده، ماهیت نژادپرستانه نداشته.

 

کین 19ساله زمانی که دومین گل یوونتوس را در دقیقه 85 بازی به ثمر رساند روبروی جایگاه هواداران افراطی کالیاری ایستاد و به شادی بعد از گل مشغول شد. بعد از آن بود که مویس کین و چند نفر از بازیکنان یووه به داور مسابقه اعتراض کردند و مدعی شدند مویس کین از سوی هواداران کالیاری با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شده است.

 

1394805

 

این موضوع در باشگاه یوونتوس به جنجال منجر شد چرا که با اینکه مکس آلگری، سرمربی این تیم در پایان بازی به محکوم کردن شعارهای هواداران کالیاری پرداخت اما لئوناردو بونوچی مدعی شد هم مویس کین و هم هواداران کالیاری در این مورد پنجاه پنجاه مقصر بوده‌اند و کین نباید هواداران حریف را تحریک می‌کرده.

 

اما رئیس باشگاه کالیاری بعد از بازی مدعی شد شعارهای هواداران علیه مویس کین بوده ولی ماهیت نژادپرستانه نداشته. گیولینی گفت:" اگر برناردسکی هم جلوی هواداران ما آنطور جشن بعد از گل می‌گرفت همان اتفاق برای او هم می‌افتاد".

 

گیولینی در ادامه گفت:" من به جز سوت و داد و فریاد چیزی نشنیدم. اگر شما خبرنگارها با میکروفن چند دشنام نژادپرستانه که تعدادشان بسیار اندک بوده شکار کرده‌اید، البته آنها بدون شک اشتباه بوده ولی کسی نباید به خاطر چند نفر کل هواداران باشگاه کالیاری را به چیزی مثل نژادپرستی متهم کند".

 

 

دیدگاه‌ها