کد خبر : 1602149 | 14 فروردين 1398 ساعت 14:50 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپایر؛ سورپرایزی برای اسطوره اینتر

در ادامه بازدید چهره های سرشناس دنیای فوتبال از آکادمی مدرن شهر دوحه، اسطوره اینتر از اسپایر به عنوان سورپرایزی بزرگ در حاشیه خلیج فارس نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، خاویر زانتی اسطوره آرژانتینی باشگاه اینتر این روزها به عنوان مهمان ویژه فدراسیون فوتبال قطر در دوحه حضور دارد تا از روند پیشرفت این کشور برای برگزاری جام جهانی 2022 و آغاز همکاری های دوجانبه عنابی ها با باشگاه ایتالیایی را استارت بزند.


کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین و اینتر بعد از این که از دنیای فوتبال با کسب عناوین و افتخارات فراوان خداحافظی کرد به عنوان نایب رئیس باشگاه نراتزوری فعالیت خود را آغاز کرد. زانتی صبح امروز در ادامه برنامه های خود در دوحه دیداری از کمپ اسپایر داشت که امکانات و سرمایه گذاری انجام شده در این کمپ حسابی او را متعجب کرد.


زانتی در تمجید از اسپایر گفت:« بدون شک این کمپ سورپرایزی بزرگ در حاشیه خلیج فارس و میزبان آتی جام جهانی قلمداد می شود که امکانات آن در هیچ نقطه ای از دنیا دیده نمی شود». قرار است در حاشیه این بازدید اسطوره آرژانتینی تفاهم نامه ای میان لیگ ستارگان و باشگاه اینتر برای همکاری های بیشتر امضا شود.

 

1394827

 

1394828

 

1394829

دیدگاه‌ها